Gå til innhold

P4 HK

Chizza

Anbefalte innlegg

Hei, har planer om å kjøpe p4 hk , men vet ikke helt hvilket.

Bør jeg velge:

Asus P4P800 Deluxe brikkesett i865pe

eller bør jeg heller velge ett annet hk me brikkesett i875P men hvilket?.

skal vel bruke en P42.6GHz 800Fbs.

Jeg skal et Hk med veldig bra ytelse, men har ikke lyst å bruke for mye penger. runt 1400kr :-?

Takk på forhånd. :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bør jeg velge:

Asus P4P800 Deluxe brikkesett i865pe  

eller bør jeg heller velge ett annet hk me brikkesett i875P men hvilket?.

skal vel bruke en P42.6GHz 800Fbs.

Anbefales på det sterkeste. Det er faktisk et av de aller beste HK på markedet i dag.

Har samme HK, stabil som fjell. :yes:

Lenke til kommentar
Min påstand er:

-- Det er alt for mye tekniske feil på Abit i forhold til ASUS.

Så enkelt er det.

Ja det er din påstand, hvor mange kort har du hatt fra de forskjellige levrandører som underbygger denne påstanden?? Jeg har minst10-15 hovedkort mellom hendene pr år disse består i hovedsak av asus, abit og msi.

Min erfaring når det gjelder disse er at MSI er det mest feilfrie/stabile kort har aldri hatt problemer med dem deretter kommer abit, der har jeg opplevd feil på et til slutt kommer asus, med mest feil spesielt på P4C800

Lenke til kommentar

Prøv et MSI Neo2 i en eller annen form, har selv et Asus P4C800 deluxe og et MSI Neo2 fis2r og sistnevte kort er en del raskere og har like mange tilkoblinger (SATA såvel som IDE) + en bundle som er bedre enn Asus. Kortet koster ca. kr 1455 hos komplett, mulig det er billigere andre steder.

Lenke til kommentar
Man må jo se antall feil å forhold til antall solgte HK.

Det spørs jo hvilke øyne man leser med også. Dersom man har et favoritt kort så ønsker mange kanskje å holde seg til denne fabrikkanten.

Det er vel ingen HK som er dårlig av de tre du nevner.

Nei jeg har ikke noe favorittkort i så henseende, jeg bruker det kortet som er raskest/best der og da, driter i hva det står på det, men akkurat nå er Abit MAX3 best derfor står det i maskinen.

Mine utalelser over baserer seg på erfaring, ved bruk ,testing og bygging av maskiner til andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...