smort1 Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Hm, slipper jeg opp for motiver her, kan jeg kanskje heve blikket, det er mange fly over oss, men de flyr veldig høyt. jagerfly er det derimot mye ag, grekerne er livredde for sine naboer, særlig de i øst (Tyrkia), og en stor del av luftforsvaret deres finnes her i nord. Har Flightradar, men kan ikke si jeg har sett på den veldig ofte. Takker, JorunT! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 Det er ikke alle som har utsikt til "ørner og sånt" til formiddagskaffen på verandaen Har det tilsvarende på hytta, så jeg får det noen ganger Takker, BjørnÅgeS! Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Det var fuglebildet sitt. Som sagt - må løfte blikket mer opp, tydeligvis! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 Det var fuglebildet sitt. Som sagt - må løfte blikket mer opp, tydeligvis! Takker, Bykatt! Ja, å se opp, kan være lurt av og til..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Kan være lurt å løfte blikket ja, favoritten av blikkene oppover er nok flyet 24. april. Stilig! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. mai 2014 Del Skrevet 1. mai 2014 Skulle gjerne sett ørn jeg også, må være en fin opplevelse! Er vel ikke tålmodig nok... (hjelper vel ikke at bor i Oslo heller ) Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2014 Kan være lurt å løfte blikket ja, favoritten av blikkene oppover er nok flyet 24. april. Stilig! Takker, lama! Skulle gjerne sett ørn jeg også, må være en fin opplevelse! Er vel ikke tålmodig nok... (hjelper vel ikke at bor i Oslo heller ) Takker, Jan R.! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå