Analyzer Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har et problem med mitt hovedkort ASUS A7N8X Deluxe Har en AMD XP 2600+ CPU Og 1GB (2x512MB) pc2700 Ram, skulle overklokke CPU en til 2,1 GHz men så kom jeg til å klokke minnet litt for mye også...problemet er at det ikke kommer bilde på skjermen. Jeg har prøvd å bytte skjermkort, bytte skjerm, ta ut minnet, resette BIOSen, koble fra alle ledninger,og alt annet jeg kan gjøre for å få den til å funke igjen men ingenting virker... Håper det er noen som kan hjelpe meg... Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 sett alle komponentene på et annet hk og test. funekr det så vet du at du har ødelagt et hk. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 hmm. Hvis du tror det kan ha skjedd noe med minnet, så prøv med en annen brikke hvis du har. Eventuelt prøv med bare en av de to brikkene dine. Prøv også forskjellige slots. Lenke til kommentar
Analyzer Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Tror det er noe med instillingene i BIOSen... Ram brikkene virker på ett annet hovedkort men det virker ikke å sette inn andre minnebrikker... Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Tror det er noe med instillingene i BIOSen... Ram brikkene virker på ett annet hovedkort men det virker ikke å sette inn angre minnebrikker... Samme problem her,har samme HK,BARTON 2500 2*512 MB DDR. Ta ut skjermkortet ditt,resette BIOS med jumper på HK. Min virker ikke som den skal etter at jeg klokket litt. Lenke til kommentar
Revenant Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har dere tatt ut CMOS batteriet når dere resetter med jumper? Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ja,har lest litt om dette på andre forum.Kan være et problem med minnet? Har selv 2 stk twinmos 512MB 3200.Tror jeg prøvde med bare 1 brikke,fremdeles oppstarts problemer. Finner vel ut av dette tilslutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå