fnatten Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Er det vanlig med minigrill utenfor vikingsskipet i påska? Hjemme ble dette arkivert under "å drite seg loddrett ut". Da det er grilling, går det vel ikke under bål-lovene. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Kan aldri tenke meg det blir tatt så veldig godt i mot av vaktene. Nå aner jeg ikke, men jeg har en stygg misstanke om at dersom 10 000 folk skal grille, vil der se ut som et helvete etterpå... + at faren for at 10 000 idioter skal greie å starte en brann er langt sørre enn at en idiot skal greie å starte en brann... Dermed burde det være totalforbud mot grilling, for alle. (ja, jeg mener det heller mot idioti (galskap red.), å bruke påska si på svett gaming forran en skjerm.) Uansett, hvorfor grille? Trodde Grandiosa og Redbull var gamer mat jeg. Endret 26. mars 2014 av Skipstrixy Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Hva er idioti med det? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Joda grilling skal det bli jeg, og mange andre, drar til vikingskipet på tirsdag (da det fort er 7-8 timers kjøring). Grillingen pleier å være i 20-22 tiden og utover. Kan aldri tenke meg det blir tatt så veldig godt i mot av vaktene. Nå aner jeg ikke, men jeg har en stygg misstanke om at dersom 10 000 folk skal grille, vil der se ut som et helvete etterpå... + at faren for at 10 000 idioter skal greie å starte en brann er langt sørre enn at en idiot skal greie å starte en brann... Dermed burde det være totalforbud mot grilling, for alle.Uansett, hvorfor grille? Trodde Grandiosa og Redbull var gamer mat jeg. Security har ikke hatt noe i mot at 10-20 stk sitter å griller på engangsgriller. Dette har jeg og mange andre allrede gjort i noen år, og jeg ser ikke noe grunn til at det ikke blir noe i år. Security pleier også komme bort å varme seg, og evnt få noe varm mat hvis noen har noe til overs Hele TG har uansett ikke fler enn ca 5500 deltakere, hvor flesteparten av dem kommer på onsdagen. Er vanskelig å varme en grandis uten strøm og regler mot det å ha med seg hvitevarer. Lenke til kommentar
SpongeFrog Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Er så lei meg for at vi ikke fikk vært med på grilling på #TG15. Dere som var med, frister det med gjentakelse neste år ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå