Gå til innhold

– Dette er en bedre deal enn HTC One M8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fanden altså, kan de ikke roe seg ned med skjermstørrelsene?

Etter å ha brukt Samsung S4 i ett år nå, så er det ikke større skjerm jeg savner, men en marginalt mindre en. Rundt 4.7 tommer med smal ramme rundt skjermen virker til å være min sweetspot. Da er skjermen stor nok til surfe, spille, se film, ser på kart osv, men samtidig liten nok til å være hendig nok med en hånd, og ikke ta for stor plass i lommer osv.

Jeg antar at noe av årsaken til så mange store mobiler på markedet er at det er enklere og billigere å putte inn bedre hardware samt enklere å ha et større batteri.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fanden altså, kan de ikke roe seg ned med skjermstørrelsene?

Etter å ha brukt Samsung S4 i ett år nå, så er det ikke større skjerm jeg savner, men en marginalt mindre en. Rundt 4.7 tommer med smal ramme rundt skjermen virker til å være min sweetspot. Da er skjermen stor nok til surfe, spille, se film, ser på kart osv, men samtidig liten nok til å være hendig nok med en hånd, og ikke ta for stor plass i lommer osv.

Jeg antar at noe av årsaken til så mange store mobiler på markedet er at det er enklere og billigere å putte inn bedre hardware samt enklere å ha et større batteri.

Skjønner bekymringen, men denne telefonen skal angivelig være mindre enn Xperia Z1, som har 5" skjerm.

Lenke til kommentar

Skjønner bekymringen, men denne telefonen skal angivelig være mindre enn Xperia Z1, som har 5" skjerm.

Ikke overraskende, Xperia Z1 har en gigantisk ramme. En kollega har Z1 og jeg jeg har S4, når vi legger dem oppå hverandre er Z1 mye større til tross for 5" skjerm på begge to.

Lenke til kommentar

Høres bra ut dette, hadde htc one kommet med 5,5 tommer hadde jeg kjøpt den umiddelbart.

Denne kan være ett godt kjøp..

Ok, så du vil ha en telefon med 5.5 tommers skjerm?

Da kan vel Oppo Find 7 med QHD oppløsning friste som kommer ut om noen få måneder eller?

Du får den med Full HD oppløsning også om du vil ha det. Ikke nok med det, FHD versjonen kommer ut i disse dager og koster ikke mere enn 4000 kroner og QHD versjonen koster rundt 5000 kroner.

Er bare å se i min signatur så kan du se tråden jeg har laget om Oppo Find 7 som inneholder all info om telefonen(e).

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Opprett ny...