Gå til innhold

Hjelp! (j....a dritt!)

able

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har nå gått til innkjøp av et DFI Lanparty nForce2 Ultra hovedkort og Thermaltake Xaser III V2000A kabinett.

Fikk varene i dag og begynte å montere opp. Men så oppdaget jeg et par ting som ikke helt stemte.

På hovedkortet fulgte det med en såkalt frontX. På denne kan jeg få lyd, usb og firewire i front. Konge! Dette panelet måtte skrues fast i en ledig brønn. Desverre viste det seg at det på kabinettet kun var mulig å bruke slike "klips" til å sette fast dette panelet. Jaja tenkte jeg, kabinettet har jo et eget slikt panel på toppen så jeg får koble til det i stedet.

Hva oppdaget jeg? joda, ledningene passet ikke med hovedkortet.

kontakten eller de pins som hovedkortet hadde var tilpasset panelet som fulgte med hovedkortet, derfor fikk jeg ikke til å bruke front-tilkoblingene på kabinettet heller!

Noen som har råd om hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

etter at du har skiftet topic kan jeg fortelle deg at jeg har samme problemet med hk/kab her. Løsningen er ikke værre enn å klippe og lime litt for å lage custom-kontakter. Kan du ikke ta bilder av hver ledning/plugg, og forklare hva slags kontakter du har på hk?

Det er ikke så mye jobb hvis du har samme opplegget som meg

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...