HEE Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 ja topic sier det meste skal ha denne tilde ~ til og ligge på en annen tast har sett over Regional settings i xp pro får ikke dette til noen glupe forslag der ?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Sjekk om denne kan hjelpe: http://www.microsoft.com/whdc/hwdev/tech/i...2kscan-map.mspx Lenke til kommentar
HEE Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 takk hjalp meg litt lenger men ikke langt nok ingen som har forandret dette i windows før. ?? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 noen flere forslag Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Det blir vel litt vanskelig, er det noe poeng å ha den på en annen tast da? ~ ligger på en fin tast her... du trenger den stort sett bare i dos Lenke til kommentar
HEE Skrevet 18. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2003 Det blir vel litt vanskelig, er det noe poeng å ha den på en annen tast da? ~ ligger på en fin tast her... du trenger den stort sett bare i dos kjære admin`c sier bare en ting console ! denne tilde tasten min lirrer på ctrl alt + * da får jeg den og da friker det seg for spillet spillet . Lenke til kommentar
diskvask Skrevet 18. oktober 2003 Del Skrevet 18. oktober 2003 Den pekeren hårek kom med gir deg jo svaret. Jeg testa det ene eksempelet som lå der og vips så var det mulig å mute lyden via "Alt gr". Lenke til kommentar
HEE Skrevet 19. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2003 ok greit men har du testa med denne da? ~~ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå