Gå til innhold

[Løst] Passer denne CPU kjøleren i dette kabinettet?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skrud i topp eller front.

passer ikke 100% med org festehull men er bare å dra litt til siden i top så funker det.

Hvordan kan man egentlig vite om den passer eller ikke (originalt) står det noen steder eller må man gå etter egen erfaring?

Lenke til kommentar

Den passer i topp, eller i front hvis du modder (men da rekker du nok ikke bort til CPU med en slik lukket vannkjøler).

Fest den i topp du, som uttak/eksos.

Push eller push'n'pull?

Du kan lese her om montering.

Ikke bruk for lange skruer....

Kan også anbefale å droppe Corsair Link, da det er noe søppel rett og slett.

Endret av Kyrre S.
Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å kjøpe Noctua, men ser jo nå at jeg kunne like godt kjøpt Phanteks som de faktisk hadde inne nå :/

Men uansett, jeg har fått CPU/PSU og hovedkortet, så jeg bestiller kanskje Phanteks og venter til jeg får den før jeg setter samme alt.

Såg litt inni kabinettet og synes det blir knotet å montere en radiator inni der. Så da går jeg for den som sveibuen nevnte.

Lenke til kommentar

Det er lekende lett å montere en H100i i det kabinettet du linket.

Har bygget 2 maskiner i det kabinettet med nevnte kjøling.

Og for å ha det sagt. Jeg fraråder på det sterkeste å bruke såkalte tårn kjølere.

Du vil ikke ha en tung kjøler rett på hovedkortet hvis du mister maskinen i gulvet ved et uhell.

Lenke til kommentar

Det er lekende lett å montere en H100i i det kabinettet du linket.

Har bygget 2 maskiner i det kabinettet med nevnte kjøling.

Og for å ha det sagt. Jeg fraråder på det sterkeste å bruke såkalte tårn kjølere.

Du vil ikke ha en tung kjøler rett på hovedkortet hvis du mister maskinen i gulvet ved et uhell.

Jeg skal heller tenke litt på det.

Jeg kommer hvertfall ikke til å montere i sammen pcen før jeg har fått alt jeg vil ha.

Siden jeg ikke gidder å montere cpu for å så ta den av eller gjøre noe annet når den har kommet på hovedkortet og inni kabinettet.

Men når jeg først setter alt sammen så kommer den ikke til å røre på seg i det hele tatt. Mener at jeg tar den aldri med meg noen steder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...