LarZen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Facebook har vist kjøpt utvikleren Oculus VR som lager VR headsettet Oculus Rift for svimlende 2 billioner dollar! Her er hva Mark Zuckerberg skriver om kjøpet. Endret 25. mars 2014 av LarZen 1 Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 YES! Farmville og CandyCrush i VR ! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Vi får vente å se hva avtalen går ut på da. I beste tilfelle har Oculus-prosjektet nettopp fått en utømmelig lommebok. I verstefall vil det bli Facebook v2. Men vi får vente å se, for detaljer vil komme ut. Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Linker Gamer.no`s artikkel her jeg: http://www.gamer.no/artikler/facebook-er-den-nye-eieren-av-oculus-vr/158416 Kan slå ut begge veier dette, får vel som Lakus sier bare vente å se hva planene deres er. "Oculus VR kommer til å holde på sine kontorer i Irvine, og Facebook skal etter sigende ikke blande seg i hvordan selskapet håndterer sin egen praksis. " Håper dette stemmer og at de bare ser for seg å drifte det og ta ut evnt profitt uten å blande seg for mye i bruk og teknologi: Endret 26. mars 2014 av Thoto79 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Facebook har vist kjøpt utvikleren Oculus VR som lager VR headsettet Oculus Rift for svimlende 2 billioner dollar! Her er hva Mark Zuckerberg skriver om kjøpet. To billioner høres i overkant mye ut. Sikker på at det ikke er milliarder du mener? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Facebook har vist kjøpt utvikleren Oculus VR som lager VR headsettet Oculus Rift for svimlende 2 billioner dollar! Her er hva Mark Zuckerberg skriver om kjøpet. To billioner høres i overkant mye ut. Sikker på at det ikke er milliarder du mener? I USA er ein billion 1 000 000 000, som er ein milliard her i landet. 1 Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg er klar over det, derav spørsmålet. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Facebook har vist kjøpt utvikleren Oculus VR som lager VR headsettet Oculus Rift for svimlende 2 billioner dollar! Her er hva Mark Zuckerberg skriver om kjøpet. Var det ikke 2 milliarder dollar, og ikke billioner? Endret 26. mars 2014 av Patrick123 Lenke til kommentar
Thoto79 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Dvs at de kjøpte det for ca 12 milliarder kroner. Med den summen investert så regner jeg med at de ikke begrenser seg til å satse på integrasjon med Farmville Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Har noen lest Ready Player One? Jeg tror vi ser begynnelsen på noe fantastisk (skremmende)! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Facebook har vist kjøpt utvikleren Oculus VR som lager VR headsettet Oculus Rift for svimlende 2 billioner dollar! Her er hva Mark Zuckerberg skriver om kjøpet. Var det ikke 2 milliarder dollar, og ikke billioner? 2 billion dollars er 12 milliarder kroner (som det også ble kjøpt for). I UK er billion noe annet, men de bruker også US-billion nå. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Facebook har vist kjøpt utvikleren Oculus VR som lager VR headsettet Oculus Rift for svimlende 2 billioner dollar! Her er hva Mark Zuckerberg skriver om kjøpet. Var det ikke 2 milliarder dollar, og ikke billioner? 2 billion dollars er 12 milliarder kroner (som det også ble kjøpt for). I UK er billion noe annet, men de bruker også US-billion nå. Som jeg sa, altså? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg misforstod nok det du skrev gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå