RandiA Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Nei. Tuller ikke. Det er jo bare å trykke av, ingen fotografering det. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 Jeg tror fortsatt du tuller, jeg. Bare å trykke av, du lissom. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 På min iPhone er det det ja...(skjønt jeg har gjort det et fåtall ganger) Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 27. april 2014 Forfatter Del Skrevet 27. april 2014 1. Få en idé til motiv 2. Finne en lokasjon i snøen med fjell bak og som passer rent lysmessig 3. Lage runde små snøballer med liten sauseøse 4. Stille opp en scene med snømann og Legomenn 5. Finne rett vinkel med snø i forkant, hovedmotiv og fjell helt bakerst for å få dybde i bildet 6. Sette fokuspunkt /-område 6. Trykke av. Så, ja - det innebærer "å trykke av" - men også så mye mer "å fotografere" heldigvis. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Det er jo det du ser og ønsker å vise som er det vesentligste i et fotografi, det andre er bare tekniske hjelpemidler. Klart det på en måte er enklere å få det til med et godt kamera, en mobiltelefon er mye mer begrensende og kanskje en større utfordring. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 FORut for slutten på denne aprilfesten er 28. april FORut by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Å, lego Det er gøy å ta bilder med. Lagde en gang en serie der noen legomenn fant, og satt på de siste delene av en båt.. Syns det var så kult å holde på med at jeg hadde lyst til å lage en timelapse av det, altså hele bygget, bygget av legomenn. Men det endte med å være enda en ting som bare ble en tanke. Jeg hadde gulvet fullt av lego da, systematiserte byggesettene til en nevø, og eneste måten å gjøre det på var å bygge dem, altså settene. Responsen var "Takk onkel, men jeg liker mer å bygge egne ting jeg.." Så åpna han par av posene, for jeg hadde jo plukket dem fra hverandre igjen og satt hvert sett i sin pose, og blandet alle brikkene. --- Disse speilvendte bokstavene/tallene på det siste? Endret 28. april 2014 av pybalto 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 28. april 2014 Forfatter Del Skrevet 28. april 2014 (endret) Brukte en stor del av tidligere liv / barndom på Lego. Lego er en ting som virkelig stimulerer fantasien, spesielt når man bygger ting utenfor byggeveiledningene. Barna mine har ikke fått samme interessen. Men, de er fantastisk på iPad. Så - en kveld lagde jeg kors og begravde iPaden. Og siden jeg var i gang, så begravde jeg konas mobil / Facebook også. Endret 28. april 2014 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 Lego er topp for barn. Det er fint i starten for der de lærer å følge bruksanvisninger. Tenk så mye lettere en ikea bruksanvisning vil være for ivrige legobyggere. Senere mp man slippe løs fantasien i byggene. Morsomme begravelser. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 29. april 2014 Forfatter Del Skrevet 29. april 2014 29.4 - Det nærmer seg slutten på aprilfesten og man kan snart kaste FORtøyningene og seile videre. FORtøyning by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 R.I.P. (eplebegravelsesbildene). Du holder koken, ser jeg, det siste bildet var særdeles FORtreffelig, nydelige linjer i tau og svaberg mot den mørke sjøen med de lette krusningene. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Forut falt godt i smak hos meg. Tar gjerne historien bak bildet, f.eks. hva er de speilvendte tall og bokstavene? Brukt teeeeele? 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kast loss, en maritim avslutning på festen. Pen etterbehandling og komposisjon på det siste bildet. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 30. april 2014 Forfatter Del Skrevet 30. april 2014 (endret) 30. april setter jeg punktum med Buen kulturhus i Mandal - og med stikkordet "FORmgi". Alle bildene er tatt innen ca. 30 minutter på ulike steder i / rundt huset mens resten av familien gikk for å handle. Takk for følget. Håper vi sees i juni. FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr FORmgi by Loevhagen, on Flickr og hvem vet - kanskje juni blir en fortsettelse? FORtsettelse by Loevhagen, on Flickr Endret 30. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Olympen Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det viktigste fotoredskapet sitter mellom ørene og linsen er øynene. Hva som er foran der; uvesentlig. Det var jammen den sanneste sannheten jeg har lest her på forumet!! Må vel kunne sies å være et fotografisk jungel-ord. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ikke det at jeg utgir meg for å være noen ekspert, men rent kunstnerisk må dette være blant de beste festene jeg har hatt gleden av å følge. 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Mye flott her - variert. Likte godt den båtkjølen din, den hadde en spesiell stemning. Takk for denne April-festen. 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Det var en imponerende avslutning i dag på en fest av meget høy kvalitet, flott med så mye kreativitet og lekenhet. Takk for fin fest. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Meget sterk avslutting på en enestående fest. Pen etterbehandling og en meget gjennomført stil. Pen og god etterbehandling 1 Lenke til kommentar
krøllx Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 enig med de andre...kreativ, gjennomført og lekent fest, spesielt avslutningen! det har vært en fornøyelsen å følge denne festen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå