Bykatt Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Næh - fin vinkling av glasset i brillene mot bokstavene. Interessant tekst også - "jød", "kortet", "dataskjermen", "isolasjon" - I'm hooked! Og mest av alt: delikat og innbydende å se på. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 13. april 2014 Forfatter Del Skrevet 13. april 2014 14.4 er FORlisene Inspirert av de forlisene man hadde før fyrtårnet i nærheten ble aktivert. FORlisene by Loevhagen, on Flickr Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 13. april 2014 Del Skrevet 13. april 2014 Imponert over kvaliteten på bildene dine, og ikke minst kreativiteten og oppfinnsomheten.. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Takk for det. Kreativitet er heldigvis ikke noe man har eller ikke har. Kreativitet er noe man tar seg tid til. Jeg elsker å dille og bruke tid. Endret 14. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Jeg bare klapper i hendene, og sier "jøss". Det forstsetter i samme sporet, med gode bilder og ord som passer så fint. Om jeg må velge å trekke frem et bilde, så trekker jeg frem det av møkkasprederen, det likte jeg ikke se på.. underlig nok. Ellers tenkte jeg på "forstenet" før jeg leste ordet på bildet av sandstranden og steinen. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Tar du ekstra-utfordringer i form av forslag på ord som begynner på FOR? Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 (endret) Morro. Det gjør jeg gjerne. Fyr løs. Det MÅ ikke begynne på FOR - men kan ha FOR inni eller på slutten (e.g. ovenFOR). Endret 14. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 (endret) FOR-elsket ? No problem, Bykatt. Det MÅ bli én av svanene jeg foret i kveld. Formet som et hjerte. Til trådpolitiet: Dette er en spontan ekstrautfordring... FORelsket by Loevhagen, on Flickr Endret 14. april 2014 av Mr. Sanders 2 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Du godeste - den må man si du tok på strak hånd. Så vakkert, og så presist svar på utfordringen min! Skulle nesten tro det var avtalt, men det var det altså ikke. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Ikke sant. Setter pris på flere utFORdringer. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. april 2014 Del Skrevet 14. april 2014 Siden ingen andre er våkne kan jeg fortsette, og foreslå FORbrytelse 2 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 Herlig. Den var litt snedig... Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 14. april 2014 Forfatter Del Skrevet 14. april 2014 15.4 er man FORnøyd. FORnøyd by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Akre Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 15.4 er man FORnøyd. FORnøyd by Loevhagen, on Flickr Flotte bilder- likte godt både forelsket og fornøyd 2 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Flere FORtreffelige bilder siden sist, stimulerende å se fantasifullheten din. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 Siden ingen andre er våkne kan jeg fortsette, og foreslå FORbrytelse Tenkte litt på den i dag - og endte opp med noe som ikke nødvendigvis er en juridisk forbrytelse - men etisk. FORbrytelse by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Jeg har sett på bildet et stund, det er et sterkt bilde. Det tok en uventet vending. Refleksjonene i den blanke overflaten gir det også et veldig sterilt uttrykk. Godt gjennomført i all sin dysterhet, synes jeg. Og i sterk kontrast til det livsglade fargesterke hovedbildet. 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Veldig store følelsesmessige sprang her, særlig fra FORnøyd til FORbrytelse. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 15. april 2014 Forfatter Del Skrevet 15. april 2014 (endret) Flott. Det var hensikten; å få et dynamisk uttrykk. Å ta bilde av en politibil eller et gitter ble liksom ikke det samme. Selvmord kommer gjerne som lyn fra klar himmel. Eller, er det angrepiller? Aner ikke - it´s in the eye of the beholder. Endret 15. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå