krøllx Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 utrolig stillig bilde 4.april. synes at svart hvitt er mer spennende enn med farger...har mer detaljer og skyggen virket mer "levende" 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 4. april 2014 Forfatter Del Skrevet 4. april 2014 (endret) Jepp - bildet er en merge av 3 bilder. Ett av naken vegg, ett av madammen til venstre - og ett der madammen er til høyre. Enklere blir det ikke i en solnedgang ved et kontorbygg... ...skyggen er vel det som gjør forskjellen her? kreativt tenkt og utført. Endret 4. april 2014 av Mr. Sanders 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 (endret) Her var det variert, interessant og vakkert. Så bra! FOR-skjell fikk meg til å tenke på Michael Jackson. Endret 5. april 2014 av Bykatt 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. april 2014 Forfatter Del Skrevet 5. april 2014 (endret) 5.4 = FORmidle Endret 5. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 klasseFORskjell. Som vanlig godt variert og utrolig fin bruk av lys. 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Liker lekenheten i bildene dine, skyggebildet måtte jeg studere mange ganger. 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. april 2014 Del Skrevet 5. april 2014 Ingen tvil om at du er god med både foto og ikke minst etterbearbeiding! Som andre her har sagt, utrolig variert også 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 6. april 2014 Forfatter Del Skrevet 6. april 2014 6.4 = FORhekset 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 7.4 = FORvask FORvask by Loevhagen, on Flickr 1 Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Flotte bilder.. igjen. Og igjen morsomt å se hvilke ord du velger. Skulle ønske jeg hadde konstruktiv kritikk, slik som du ønsker. Men jeg finner ikke på noe å si.. så det ville bare blitt rart om jeg begynte med å prøve å finne på noe bare for å skrive masse. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 7. april 2014 Forfatter Del Skrevet 7. april 2014 (endret) Takk for det. Ta for eksempel FORhekset. Noen tror muligens det ligger mye etterbehandlig bak det bildet, men det gjør det egentlig ikke. De beina kan presenteres i 4 vinkler; som om modellen er sittende, liggende på magen, liggende på ryggen - eller den mest uvanlige slik jeg valgte å rotere bildet fordi modellen IKKE kan ha beina slik naturlig; svevende. Av og til skal det ikke særlig mye til for å gjøre ting litt anderledes. FORvaskbildet var ren latskap: Makrolinse påmontert mFT og med lommelykt i den andre handa pekende inn i vaskemaskinen. Liker at lyset ga aluminiumstrommelen en dråpeeffekt. Endret 7. april 2014 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Utrolig at det går an å få så mye ut av oppvaskmaskinens interiør, flott, som resten her. 1 Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Forvask fungerer også, dekorativt mønster! Det sier kanskje mest om meg at jeg måtte lese kommentarene for å forstå hva jeg så på... 1 Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Av og til skal det ikke særlig mye til for å gjøre ting litt anderledes. Men det er jo akkurat det lille som skal til som er så vanskelig å få til. 1 Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Av og til skal det ikke særlig mye til for å gjøre ting litt anderledes. FORvaskbildet var ren latskap: Makrolinse påmontert mFT og med lommelykt i den andre handa pekende inn i vaskemaskinen. Like at lyset ga aluminiumstrommelen en dråpeeffekt. Men du har en god presentasjon og innramming av arbeidet - og da kan du tillate deg latskap Flott levert og presentert. 1 Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 7. april 2014 Del Skrevet 7. april 2014 Vet nesten ikke om jeg tør å kommentere bena, tror jeg gjorde det i forrige fest også Men joda, fint på alle måter! Kreativ bruk av vaskemaskin også, veldig flott resultat. 1 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 8.4 = FORhenværende 1 Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 FOR noen FORferdelig FORmfulle bilder, artig å FORtsette å følge med .... 2 Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 8. april 2014 Forfatter Del Skrevet 8. april 2014 He, he - morsom FORmulering. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 8. april 2014 Del Skrevet 8. april 2014 Du FORtsetter med høy klasse. Nå venter jeg på FORført... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå