kristianisabella Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hei alle sammen Jeg har matte tentamen neste tirsdag (10 trinn). Satser på en femmer. Lurte på om noen har tilgang til tentamen som var ifjor og i 2012. Trenger å øve, lærerne har ikke gitt oss dette. Vi har grunntall 10 boka,,,og er det noen som har noen gode råd/tips/måter. Takk for svar folks, setter pris på det Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Tentamen fra i fjor får du neppe tak i, da lærere pleier å lage de selv. Må eventuelt spørre noen som hadde samme lærer i fjor. Eksamen kan du vel finne på Utdanningsdirektoratet sine nettsider. 1 Lenke til kommentar
holalal Skrevet 22. april 2014 Del Skrevet 22. april 2014 Hei, jeg skal ha tentamen nå snart. Kunne du sent meg bilder av del 2? Hadde satt stor på det. I tillegg hvilken mattebok har du? Lenke til kommentar
StilleVann Skrevet 23. april 2014 Del Skrevet 23. april 2014 Jeg anbefaler deg å konsentrere deg om å gjøre oppgaver til ulike temaer, og øve på den måten. Gjør tidligere eksamener og tentamener, oppgavene der er nesten identiske på hver tentamen. Skriv en regelbok som du kan slå opp i på del 2, og øv på det grunnleggende hvis du ikke kan det. Lenke til kommentar
Bruker156 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Skal ha mattetentamen for 10 klasse neste uke..Vet ikke om jeg har hørt riktig, men er det slik at den tentamen vi får, er gamle eksamener fra ifjord, for da har jeg linken til det... Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Får det på ark, og da må jeg eventuelt scanne prøven min og laste den opp her, og selv om jeg gjør det, er den fremdeles laget av læreren vår personlig, så den vil være annerledes ifra hva du får :·\ Lenke til kommentar
Bruker156 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 http://matematikk.net/side/Eksamensoppgaver her er iallefall det jeg fant, nesten helt øverst til høyre så er det tentamen/eksamen fra ifjor med løsningsoppgaver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå