Bytex Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 (endret) Greia er at hun skriver brev med folk som sitter i fengsel i USA. Ikke Norge. Og en amerikansk eks-fange kommer seg ikke av flekken utenfor USA. Og uansett tviler jeg sterkt på at en eks-fange ville prioritere å skaffe tusenvis av dollar for å reise til Norge uten videre. Endret 28. mars 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 ^This Er nok ikke bare bare å reise til Norge etter 15 år i fengsel selv om du er aldri så keen. 2 Lenke til kommentar
Julie Wilhelmine Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Greia er at hun skriver brev med folk som sitter i fengsel i USA. Ikke Norge. Og en amerikansk eks-fange kommer seg ikke av flekken utenfor USA. Og uansett tviler jeg sterkt på at en eks-fange ville prioritere å skaffe tusenvis av dollar for å reise til Norge uten videre. word Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Har alltid lurt på hva slags folk som blir sammen med folk som sitter inne. Her er svaret, takk 1 Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Har alltid lurt på hva slags folk som blir sammen med folk som sitter inne. Her er svaret, takk For et trangsynt individ du er. Endret 29. mars 2014 av TheGooner 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Heh, her sitter det ensomme mennesksker overalt og man velger å bruke energien på å gjøre hverdagen til mordere og annet pakk bedre, heh, og jeg er den trangsynte? Heh røyk mindre sokker Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hva vet du om hva annet jeg gjør for andre mennesker? Nada! Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Hva vet du om hva annet jeg gjør for andre mennesker? Nada! garantert ingenting, du prøver bare å tøffe deg fordi jeg sa sannheten 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Så så, dere får lage deres egen tråd å krangle i..eller ta det på PM. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Så så, dere får lage deres egen tråd å krangle i..eller ta det på PM. syns ikke du også det er rart at kriminelle for mer kontakt med omverdenen enn ensomme mennesker? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Så du vil ha din egen brevvenn..TS kan sikkert skrive til deg også. 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Syns det er tankevekkende at kriminelle får slike tilbud mens folk som ikke gjør noe annet galt enn å ha fått tildelt svake kort her i livet må vente på å dø eventuelt manne seg opp og ende det selv Endret 29. mars 2014 av TityBoi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 `Vel, hvis du vil ha lignende kontaktvenner er det haugevis av nettsteder hvem som helst kan kontakte "fremmede" og få brevvenner/mailvenner. Det er ikke BARE forbeholdt folk i fengsel. Du har bl.a. ørten tusen datingnettsider. 4 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 31. mars 2014 Del Skrevet 31. mars 2014 Hold dere til topic. Kan opprette eget topic om dere vil diskutere andre ting. Jeg er ganske sikker på at ts aldri har uttrykt ønske eller tanker om å bli sammen med noen av de innsatte. 2 Lenke til kommentar
Julie Wilhelmine Skrevet 2. april 2014 Forfatter Del Skrevet 2. april 2014 Hold dere til topic. Kan opprette eget topic om dere vil diskutere andre ting. Jeg er ganske sikker på at ts aldri har uttrykt ønske eller tanker om å bli sammen med noen av de innsatte. Akkurat Ser det har kommet en del mer myntet på meg siden jeg svarte her sist, men jeg tror jeg bare lar det snakke for seg selv. Blir kontaktet av utrolig mange som er nysgjerrige og positive til disse greiene og det er så gøy å se! Lenke til kommentar
Dainty Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Hei folkens! Jeg har så lyst til å dele noe med dere - og håper noen kan finne det interessant. Siden 2011 har jeg hatt brevvenner i fengsel i USA, og nå har jeg og ei venninne som også har begynt å skrive med noen i samme situasjon lagd en blogg om dette for å inspirere og hjelpe andre som ønsker å gi det en sjanse. Hei. Jeg lurer på hvordan du gjør det med frimerker? Det står i villkårene til fengselet i USA at det ikke er lov med merket post. Posten i Norge bruker kun digitalt frimerke innenlands. Vær så snill hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå