kriosc Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Inn for landing Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 OI!!! Utrolig øyeblikk! Veldig spesielt fuglebilde!! Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 OI!!! Utrolig øyeblikk! Veldig spesielt fuglebilde!! Hei! Er ikke så bevandret i fuglefotobransjen så litt feedback fra noen av dere som har greie på det settes pris på Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Er ikke begavet noe selv. Prøvd meg litt i jula men fikk det aldrig noe bra til selv. Synes du har fanget fokuset på den fremre fuglen utrolig godt. Det er noen kjappe jækler de der meisene så bra jobba fra meg! :-) Lenke til kommentar
Lisbeth Grendal Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Dette er utrolig bra Disse er så kjappe, at når du ser dem, så er de allerede borte Mvh. Lisbeth. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hei, Oscar Kristiansen. Imponerende skarphet på blåmeisen til høyre, og artig med to fugler i et slikt bilde ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg blir helt fascinert av sinnafuglen på venstre side. Veldig morsomt! Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Er ikke begavet noe selv. Prøvd meg litt i jula men fikk det aldrig noe bra til selv. Synes du har fanget fokuset på den fremre fuglen utrolig godt. Det er noen kjappe jækler de der meisene så bra jobba fra meg! :-) Hehe, nei det er ikke så lett. Vi får trene litt så blir det sikkert bra etterhvert;) Takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Dette er utrolig bra Disse er så kjappe, at når du ser dem, så er de allerede borte Mvh. Lisbeth. Takk, det var hyggelig å høre. Ja. De er jammen raske i vendingene, blir en del bomskudd (i hvertfall for mitt vedkomne) før man treffer sånn noenlunde.. Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Hei, Oscar Kristiansen. Imponerende skarphet på blåmeisen til høyre, og artig med to fugler i et slikt bilde ! Vennlig hilsen Albert. Hei ja! Takk for det. Fint med tilbakemelding fra dere som har greie på det! Lenke til kommentar
kriosc Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Jeg blir helt fascinert av sinnafuglen på venstre side. Veldig morsomt! Ja det synes jeg også. Jeg som ikke har tatt fuglebilder før har fått sett de i litt andre positurer de siste dagene. Mange artige uttrykk! Takk for hyggelig kommentar. Lenke til kommentar
nutini Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hei Oscar. Morsomt fuglebilde med fin skarphet på den nærmeste krabaten,men "kula" på vei inn i venstre bildekant tar "kaka" Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg