macwallard Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hei! Så, jeg holder på å ta sertifikatet nå (oppkjøring 22. April), og jeg er på let etter det som skal være min første bil! Jeg driver for det meste og leter etter biler som koster 45000 (med omregistering) og litt mindre, ikke har gått over 200 000 kilometer, at den er grei og billig i drift, og er fra 2000 eller nyere. Ser mye på helst kombibiler og stasjonsvogner, men har meget lyst på en stasjonsvogn da. Er det noen her som tror de kan hjelpe meg? Kan godt hende jeg er meget kresen her, så alle tips, uansett årsmodell, kilometerstand, pris (under 45 000) tas hjertelig imot! W. Ps: Jeg er 22 år gammel, og jeg er ikke noe spesielt til "råner", så jeg er meget forsiktig på veien, så trenger ikke noe som går altfor fort i svingene, men den skal gå bra da, hvis det er forståelig. Endret 25. mars 2014 av wheggem Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Volvo V40 er en kjempe bil! litt tørste, men ikke noe grusomt. fant en på finn til deg her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=47342120&searchclickthrough=true Her har du bil i mange år. kan sikkert prutes endel Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Slenger meg egentlig på at V40 kan være et godt valg, du kan også se på Mitsubishi Galant stasjonsvogn. Lenke til kommentar
Yippee Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Galant er heller ikke et dumt valg. ser ganske bra ut i stasjonsvogn også Lenke til kommentar
macwallard Skrevet 6. mai 2014 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2014 Har fått kjøpt meg en god Audi A4 '99-modell stasjonsvogn nå Så jeg tar og setter denne tråden som løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå