Gjest mafister Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg skal oppdatere biosen på hovedkortet mitt. Hovedkortet mitt er av typen ECS K7S5APro. På nettsiden kan jeg laste ned en oppdatering men hvordan får jeg lakt den inn? Jeg har prøv og legge den på diskett og starte på nytt men det funka ikke. Her er en link til hjemmesiden til produsenten: http://www.ecs.com.tw/products/pd_spec.asp...?product_id=269 Takker for svar. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Legg ny bios og Flash Utility på en diskett og start opp med denne. Kjør programmet. Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Først må jeg si at jeg ikke har noen erfaring med ditt HK, men normalt så gjøres det slik.... Du setter inn en ny diskette i din PC (floppy), den formaterer du og velger om den skal være en oppstart diskett -- ja. Deretter legger du inn den fila (bios fila - husk å unzippe den) som du har lastet ned fra nettet, i tillegg legger du inn et lite "bios" innstallasjonsprogram som tilhører ditt HK. Deretter starter du opp PC'en med disketten inne i floppyen, så skal det gå av seg selv. VIKTIG: Dersom du ikke har instruksjonsboken til ditt HK så kan du laste den ned fra nettet, der vil du finne eksakt hvordan det gjøres. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå