Joachim_F Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Det norske spillet Heroes in the Fast Lane lar deg leve livet i et middelaldersk univers.Gå fra å være fattig bonde til å bli kongerikets helt Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Greenlight er minst like vanskelig å bli lagt merke til. Jeg følger flere spill der som har vært siden starten, og de har svært få følgere som støtter.Dette spillet ser mer egnet til mobil/tablet en PC synes nå jeg. Endret 25. mars 2014 av AvidGamer Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 utsjåne minte meg om "jones in the fast lane" stil Lenke til kommentar
yuhe00 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Greenlight er minst like vanskelig å bli lagt merke til. Jeg følger flere spill der som har vært siden starten, og de har svært få følgere som støtter. Dette spillet ser mer egnet til mobil/tablet en PC synes nå jeg. Det er snakk om i forhold til App Store. Og selvsagt må man promotere en del utenfor tjenesten i tillegg Dette spillet lages for PC siden Jones in the Fast Lane var et PC-spill, men det kommer til mobil/tablet også. Om selve spillet egner seg bedre for en spesifikk plattform er ikke alltid interessant. F.eks. kan man jo kanskje si at Hearthstone egner seg best for tablets, men Blizzard utvikler det for PC først, sannsynligvis fordi hele markedet deres sitter på PC, og kanskje også fordi det er enklere å nedskalere enn å oppskalere assets i etterkant. Uansett, takk til alle som har stemt på prosjektet! Lenke til kommentar
dmbardal Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Lurer på om han\de kommer til å støtte på en veiblokk snart siden navnet og utseende er meget likt "Jones in the Fast Lane" som kom fra Sierra (Crash Bandicoot, Spyro, Space Quest, Gabriel Knight, Half Life, Counter-Strike for å nevne et par.) Selv så elsket jeg "Jones in the Fast Lane", og vil gjerne se dette og støtte det på Steam. Har lenge sett etter lignende spill. 1 Lenke til kommentar
yuhe00 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Lurer på om han\de kommer til å støtte på en veiblokk snart siden navnet og utseende er meget likt "Jones in the Fast Lane" som kom fra Sierra (Crash Bandicoot, Spyro, Space Quest, Gabriel Knight, Half Life, Counter-Strike for å nevne et par.) Selv så elsket jeg "Jones in the Fast Lane", og vil gjerne se dette og støtte det på Steam. Har lenge sett etter lignende spill. Neppe et problem. Det eneste som er mulig å beskytte i spill er navn og assets, og man må gjerne også bevise at man har lidd økonomiske tap som et resultat av det. I tillegg er Sierra er nedlagt... Takker for støtten Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg håper at du har rett, Yu He. At du ikke får problemer med de som har kjøpt boet til Sierra. Jones (som vi kalte det i DOS-tiden) var et meget underholdende spill, og om man får noe som er nesten like underholdende som det så er det mange gode time fremfor datamaskinen i vente... Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Platform: iPad. Ergo uaktuelt. Synd, hørtes morsomt ut. Digga gamle Jones in the fast lane. Lenke til kommentar
TST Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Platform: iPad. Ergo uaktuelt. Synd, hørtes morsomt ut. Digga gamle Jones in the fast lane. Vi skriver at spillet kommer til Windows også, og utvikler gjentar det samme i dette kommentarfeltet. Lenke til kommentar
Tinkerer Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Fatastisk, støttet den tvert! Brukte mye tid på Jones tidlig på nittitallet og har lenge håpt at noen ville gi ut en ny versjon. Artig at den settes til en middelalder/fantasy setting. Går ut i fra at den funker bra med touch input på win 8.x? Vil den bli distribuert på annet vis hvis spillet ikke skulle nå opp på Steam? Lenke til kommentar
yuhe00 Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Fatastisk, støttet den tvert! Brukte mye tid på Jones tidlig på nittitallet og har lenge håpt at noen ville gi ut en ny versjon. Artig at den settes til en middelalder/fantasy setting. Går ut i fra at den funker bra med touch input på win 8.x? Vil den bli distribuert på annet vis hvis spillet ikke skulle nå opp på Steam? Har ikke testet med Windows 8/Touch input, men går ut i fra at det fungerer ja. Må eventuelt legge inn en option for å skru på touch-controls på desktop-versjonen. Har ikke undersøkt andre distribusjonsmetoder, men finner nok en løsning for det. Lenke til kommentar
fleskesvor Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Er det noen planer for en framtidig Linux-versjon? Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Den orginale Jones kan spille ONLINE mot andre her : http://home.broadpark.no/~kboye/jones/jones.html Testet med en kompis for noen dager siden, fungerte utmerket! Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Kult, kjøper gjerne dette om prisen blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå