Gå til innhold

Nyheter i Pizzadisken

Anbefalte innlegg

Det har kommet en del nyheter i butikkene. Blant annet har det kommer to nye grandiosa varianter. Det er også kommer en ny Big One og Ristorante tror jeg.

Hva synes folket om nyhetene?

Det er alltid spennende med noe nytt, men det synd hvis favorittproduktet blir erstattet med noe dritt.

Jeg har selv prøvd den nye Helmax Grandiosa, og er veldig skuffet. Nå kjøpte jeg den på tilbud, men vanlig pris er 70 kr. Til den prisen kunne man forvente noe bedre kvalitet. Dette var en stor skuffelse. Og hvilken variant var det som måtte vike for dette, jo det var Grandiosa Kebab som faktisk var veldig god.

Jeg tviler på at de nye Helmax variantene blir lenge.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1..

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har prøvd Helmax med biff, og falt ikke i smak. Lite fyll og ikke noe ekstraordinær smak. Fortsetter nok med porsjonspakninger av original Grandis og fyller på ekstra selv.

Big One Grilled Steak var faktisk ikke så verst. Tjukk bunn som vanlig og selvsagt mindre fyll enn det bør være, men fortsatt mer smak enn Helmax. Men så har jeg alltid likt Big One generelt, duger nok når man ikke orker å lage noe selv.

Lenke til kommentar

Det virker som det er slutt på de tidene der man kjøpte pizza om man ville ha en enkel og grei og ikke minst billig middag.

Frossenpizzaen har blitt veldig dyr. Så jeg har sluttet å kjøpe den. Heldigvis så glimter butikkene til med tilbud iblant (Spar er veldig flinke til å kjøre 40% på Big One/Grandiosa) og da er det greit å handle. Det var et slikt tilbud i forrige uke så da fikk jeg kjøpt inn noen pizzaer og testet de nye smakene.

Helmax var helt OK, men langt ifra "helmax". Prøvde den varianten med salt salami. Det var bra med fyll på pizzaen og den var helt OK. Osten på bunnen smakte bedre enn forventet, og det var faktisk en positiv overraskelse hvor godt dette knaste i munnen.

Big One Grilled Steak var en enorm skuffelse. Var i biff-humør dagen jeg testet den. Smaker som en typisk Big One pizza med tykk bunn, men det var alt for lite fyll. En veldig kjedelig pizza, og prisen var alt for høy på denne også.

Nei, jeg dobler heller summen det i dag koster for en frossenpizza, og tar de med på nærmeste kebab/innvandrer sjappe. Der får du større pizza med skikkelig mengde fyll til OK pris. Mye mer valuta for pengene.

Lenke til kommentar

Feilen med alle disse ferdigpizzaene er prisen, blitt altfor dyrt. Kan lage bedre pizza med skikkelige råvarer billiger enn en Big One pepperoni. Ikke noe tid tar det heller om man er litt rutinert på kjøkkenet.

Lenke til kommentar

Grandiosa Helmax er den største floppen til Grandiosa noensinne. Jeg kan aldri se for meg at noen kommer til å kjøpe disse mer enn én gang. Biff versjonen var spiselig, men forferdelig tam. Den med skinke smakte bare grusomt og ble kastet (og jeg er normalt ganske glad i grandiosa og enkel frossenpzza). Ostebunnen var en stor vits, men det største problemet var det omtrent totale fraværet av krydder i både saus og fyll.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...