el_cash Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 I WinXP Home Edition, hvordan tar jeg backup av de tilkoblinger jeg har under Control Panel > Network Connections? Hvis jeg markerer en av tilkoblingene og går på File > Create Copy, så er dette valget grået ut - og dette gjelder alle tilkoblinger jeg har på mine xp-pcer... Er det kanskje noe annet fornuftig jeg kan gjøre for å ta en backup av innstillingene - hvor blir dataene lagret? Jeg har tre tilkoblinger der, hvor alle var vriene å få til, og jeg skulle likt å slippe å legge inn alle innstillinger på nytt etter at jeg nå skal formatere. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 En tanke som slo meg: vil "Files and Settings Transfer Wizard" - som er under System Tools - lagre settingene til mine nett-tilkoblinger...? Lenke til kommentar
Ralek Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 En tanke som slo meg: vil "Files and Settings Transfer Wizard" - som er under System Tools - lagre settingene til mine nett-tilkoblinger...? Jeg gjorde en test på dette, og det ser ikke ut til at du får med deg de på den måten. Jeg har ikke funnet noen måte å ta backup av network settingene på i Windows XP Home desverre. Kanskje andre på forumet har erfaring med dette ? - Ralek - Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 pussig. skulle da tro at det var flere enn jeg som har nytte av en backup av nettverksinnstillingene - og at det dermed er noen her som vet hvordan dette gjøres...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå