G Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Latterlige klær, håndbevegelser, ansiktsgrimaser og alt dere kan komme på, som setter et morsomt perspektiv på slike religiøse ledere. Begynner med en heil: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hva som vekker latter er jo helt individuelt, så jeg forstår ikke helt hva du ønsker "vi" skal poste? Edit: Men jeg kan godt poste et fint bilde av en meget hyggelig og vis munk, som ikke bare preker sak, men også er en eminent forteller av gode og morsomme historier Ajhan Brahm (spiritual dictator for BSWA) Endret 25. mars 2014 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Har du skrevet det samme i de andre trådene om "morsomme bilder", Awarewolf? I, for one, think not. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Handler tråden om utdriting av noen spesielle, eller er målet "ren humor" - derfor jeg spør, var det feil å spørre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Her er ett bilde av Paven og en spedalsk, og det er vel helt latterlig at paven til og med kysser denne mannen .. Jo, nå begynner jeg å få taket på det ... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Har du skrevet det samme i de andre trådene om "morsomme bilder", Awarewolf? I, for one, think not. Og når jeg snakker om nettopp "utdriting", så er det skuffende at veiledere er med å føre an i tøvet .. Her er en glad nonne Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Og når jeg snakker om nettopp "utdriting", så er det skuffende at veiledere er med å føre an i tøvet .. Her er en glad nonne Jaja, kall det hva du vil. Jeg synes "utdriting" er morsomt, være det av religion, kjendiser, situasjoner eller sitater. Veldig mye av humor er basert på "utdriting". Er det galt av meg å synes det er morsomt? Jeg synes ikke bildene du har postet hittil har vært noe morsomme. De har kanskje fått meg til å smile, men ikke fordi jeg synes de er morsomm. Jeg tenker nå at kanskje de er morsomme for deg og andre. På samme måte som bildet mitt kan være morsomme for meg og andre. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Og når jeg snakker om nettopp "utdriting", så er det skuffende at veiledere er med å føre an i tøvet .. Her er en glad nonne Jaja, kall det hva du vil. Jeg synes "utdriting" er morsomt, være det av religion, kjendiser, situasjoner eller sitater. Veldig mye av humor er basert på "utdriting". Er det galt av meg å synes det er morsomt? Jeg synes ikke bildene du har postet hittil har vært noe morsomme. De har kanskje fått meg til å smile, men ikke fordi jeg synes de er morsomm. Jeg tenker nå at kanskje de er morsomme for deg og andre. På samme måte som bildet mitt kan være morsomme for meg og andre. Jeg skiller mellom det som går direkte på den aktuelle "person" og "gruppen av personer", også endel kjekke medlemmer av dette forumet, som kaller seg religiøse eller spirituelle, uansett: "de som utgjør gruppen" Men jeg er helt for å sparke oppover, på nettopp religiøse ledere som oppfører seg som noe annet, enn det som skal prekes, men det er viktig å være presis når man skal ha det moro med religioner, synes jeg synes du ikke jeg poster hysterisk morsomme bilder ... hmm, .. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 Handler tråden om utdriting av noen spesielle, eller er målet "ren humor" - derfor jeg spør, var det feil å spørre? Jeg ønsker bilder som gir "deg" en god latter, av hvem som helst av religiøse ledere. Jeg har sett en del slike bilder florere på forumet, så det å kunne få samlet er jo i seg selv en artig oppgave vi alle kan bidra med. Slike bilder blir av og til brukt til å drite ut enkelte religiøse ledere, og er ikke noe jeg personlig tar avstand i fra. Men, poenget med denne tråden er i første omgang å få seg en god latter. Lenke til kommentar
G Skrevet 26. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Hva skjuler seg her montro? Det siste bilder var kanskje ikke så morsomt da. Tok det med likevel Endret 26. mars 2014 av G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå