metti Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hei jeg har fått min i8600 igår den er veldig rask men når jeg kjører 3dmark2003 krasjer den etter tredie testen og dataen starter på nytt, dessuten har jeg problem med spillet midnight club 2. er det noen som har samme feil? er det noe problem på kjermkortet. jeg har GeForce GO 5650 med 128 mb ram. Lenke til kommentar
simes Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jeg vet at det ikke er lov å kritisere andres skrivevansker, men....... Det skrives skjermkort. Med S. Si kylling, kjærlighet, også sier du skjermkort. Da hører du forskjellen? Edit: også er det ikke vits med to tråder.. Lenke til kommentar
handuet Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Jasså, så kjermen din er litt kort, ja.... Vel, regner med at du mener at skjermen din er litt kort. Må desverre fortelle deg den nyheten at det ikke fins noen skjermer for laptoper som er noe særlig høyere enn de på 15". Du kan jo velge en på 17" men der er økningen mest i bredden. Beklager! Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 11. oktober 2003 Del Skrevet 11. oktober 2003 Ikke så my nyttig sagt foreløpig... Skjermkortet skal jo støtte directX 9, men er dx9 lagt inn? Det er forøvrig ikke så farlig om 3dmark kræsjer, sålenge spill fungerer. Hvilken driver bruker du? Mulig at en oppgradering av driver kan hjelpe. K Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå