tombaj Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hallais, Jeg og en kompis får ikke spilt sammen på nett pga xboxene våre ikke vil snakke sammen. Hver og en av oss får spilt mot andre venner, men ikke mot hverandre altså. Hva kan være feil? Begge har prøvd sende invite til hverandre men når andre part aksepterer så brytes forbindelsen Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hallais, Jeg og en kompis får ikke spilt sammen på nett pga xboxene våre ikke vil snakke sammen. Hver og en av oss får spilt mot andre venner, men ikke mot hverandre altså. Hva kan være feil? Begge har prøvd sende invite til hverandre men når andre part aksepterer så brytes forbindelsen En av dere eller begge må ordne sånn at dere får Open NAT Lenke til kommentar
tombaj Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Kult, men hvor gjør man de instillingene? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Kult, men hvor gjør man de instillingene? Må gjøres på ruteren. Søk opp på google så får du guide til hvordan det er på din ruter Endret 25. mars 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Noen ganger er det nok at du tar ut stikkontakten til ruteren din, venter et minutt og setter den i igjen.Vet ikke hvorfor, men min ruter Linksys E4200 kan være slik.XBox360 får NAT Moderate. Så etter en slik kaldstart, blir NAT OPEN når jeg starter opp systemet igjen. Ellers, som det blir nevnt over. Må du åpne porter, bruk denne guiden.Bare velg din ruter, og så får du trinn for trinn med bilder hva du skal gjøre: http://portforward.com/english/applications/port_forwarding/Xbox_Live_360/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå