duppsko Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Finnes det noen nye tastatur beregnet til PS4? Regner med jeg kan bruke hvilket så helst USB-tastatur, men ønsker trådløst. Og er Bluetooth bedre enn vanlig trådløst? Gjerne et minitastatur kun beregnet for chat. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Det ligger informasjon om det om du google'r litt. Men, ja det er støtte for Bluetooth-tastaturer. Det jeg har fått med meg, er at dersom du har et PS3-optimalisert tastatur, med slike trekant, firkant, sirkel-taster og slikt, så vil disse spesialtastene ikke fungere. Har lest at folk har fått til å bruke både bluetooth headset og tastatur. Men, det kan variere fra modell til modell. Så har bør du gjøre litt hjemmelekse, og undersøke på internett hva andre har fått til. Noe du også gjør ved å spørre i denne tråden. Jeg har ikke kunnskap enda om noe spesiellt tastatur som er spesiellt og ekstra velegnet. Kanskje noe andre kommer med mer info her i denne tråden etterhvert. Man finner til og med fjernkontroller som fungerer på PS4. Det hadde vært stilig å gitt kona, tilfelle hun synes PS4-kontrolleren blir litt hardcore å bruke. Koster omtrentlig 20 dollar Endret 25. mars 2014 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Det ligger informasjon om det om du google'r litt. Men, ja det er støtte for Bluetooth-tastaturer. http://www.gamestop.com/ps4/accessories/ps4-bluray-remote/112293 http://community.us.playstation.com/t5/PlayStation-Peripherals-Support/List-of-Compatible-PS3-Accessories-for-PS4-Updated-2-7-2014/td-p/40831841 Endret 25. mars 2014 av G Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Endret 25. mars 2014 av G Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Takker for svar. Googlet endel selv, men håpet på å finne rene PS4 tastatur. Klarer å vente så ser hva som dukker opp fremover. Kommer sikkert et par løsninger når PS4 MMOs kommer, som FFXIV og ESO. Lenke til kommentar
G Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Folk må gjerne poste sine tastatur-erfaringer til bruk på PS4 i denne tråden fremover. Alt som kan opplyse folk er jo nyttig Lenke til kommentar
Wolfsbane68 Skrevet 1. april 2014 Del Skrevet 1. april 2014 Exibel Bluetooth-tastatur med innebygd stativ fra Clasohlson funker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå