DJViking Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ingen norske nettaviser (Digi, Itavisen, TU, DinSide, IDG eller Tek) har skrevet om Java 8 som ble lansert forrige tirsdag. Dette var svært skuffende. Jeg har tipset flere av dem om Java 8 sin lansering på torsdag i forrige uke, men fortsatt ingen som skriver noe. Jeg hadde forventet at i alle fall Tek ville skrive om lanseringen av Java 8 (og ikke over en uke etter lanseringen). Hadde det ikke vært for at jeg også leser utenlandske nettaviser så hadde jeg ikke fått meg med denne lanseringen. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Java har jo nesten blitt et skjellsord, fordi det stadig omtales i samme åndedrag som nettbankproblemer. Lenke til kommentar
DJViking Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Java har jo nesten blitt et skjellsord, fordi det stadig omtales i samme åndedrag som nettbankproblemer. Det er Java plugin for Nettleser som har skapt problemer. Java er fortsatt svært relevant for applikasjonsutvikling. Versjon 8 bringer med seg mange gode nyheter for "oss" utviklere. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 Det har ikke blitt sluppet for sluttbrukere enda så vidt jeg kan se, kan hende de venter til det skjer? Ikke at de ikke kan skrive om lanseringen til utviklere, det synes jeg de burde. Bare en mulig forklaring. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 4. april 2014 Del Skrevet 4. april 2014 Hw.no og kompani har satt siktet sitt på hvermannsen, eller for å nå en så stor brukergruppe som mulig (Nyhetene og skrivestilen viser dette ganske tydelig) og Java er for denne gruppen synonymt med sikkerhetsproblemer og BankID. Så sjansen for å se en artikkel rettet mot utviklere som gir liten avkastning er neppe særlig høy dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå