Gå til innhold

Leseranmeldelse: Far Cry 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for anmeldelse, er enig i karakteren du triller. Dette var ett spill som jeg først var imponert over gameplay og grafikk men skuffet over historie/setting men som etterhvert "grodde" mer og mer på meg. Når jeg nå tenker tilbake på FPS`er jeg har spilt de seneste årene er det historien og hendelser i nettopp FarCry 3 som oftest dukker opp så tydelig at det gjorde inntrykk, inntrykk som brukte litt tid på å fordøyes.

Er vel bare å glede seg til FarCry 4! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for kommentar! Er faktisk enig i at spillet "grodde"/vokste på meg også etter en stund - det er jo veldig mye gøy å ta seg til, og historien, eller, i hvert fall potensialet i historien er absolutt til stede, selv om den i min mening aldri får noe særlig annet enn en klønete forløsning. Når det er sagt, så fremstår kanskje Vaas som en av de mer minnerike skurkene jeg har møtt på i noe spill, det skal det ha!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Takk for kommentar! Er faktisk enig i at spillet "grodde"/vokste på meg også etter en stund - det er jo veldig mye gøy å ta seg til, og historien, eller, i hvert fall potensialet i historien er absolutt til stede, selv om den i min mening aldri får noe særlig annet enn en klønete forløsning. Når det er sagt, så fremstår kanskje Vaas som en av de mer minnerike skurkene jeg har møtt på i noe spill, det skal det ha!

Kunne ikke sagt meg mer enig :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...