Thoto79 Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Takk for anmeldelse, er enig i karakteren du triller. Dette var ett spill som jeg først var imponert over gameplay og grafikk men skuffet over historie/setting men som etterhvert "grodde" mer og mer på meg. Når jeg nå tenker tilbake på FPS`er jeg har spilt de seneste årene er det historien og hendelser i nettopp FarCry 3 som oftest dukker opp så tydelig at det gjorde inntrykk, inntrykk som brukte litt tid på å fordøyes. Er vel bare å glede seg til FarCry 4! 1 Lenke til kommentar
aphelion3 Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Takk for kommentar! Er faktisk enig i at spillet "grodde"/vokste på meg også etter en stund - det er jo veldig mye gøy å ta seg til, og historien, eller, i hvert fall potensialet i historien er absolutt til stede, selv om den i min mening aldri får noe særlig annet enn en klønete forløsning. Når det er sagt, så fremstår kanskje Vaas som en av de mer minnerike skurkene jeg har møtt på i noe spill, det skal det ha! 1 Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Takk for kommentar! Er faktisk enig i at spillet "grodde"/vokste på meg også etter en stund - det er jo veldig mye gøy å ta seg til, og historien, eller, i hvert fall potensialet i historien er absolutt til stede, selv om den i min mening aldri får noe særlig annet enn en klønete forløsning. Når det er sagt, så fremstår kanskje Vaas som en av de mer minnerike skurkene jeg har møtt på i noe spill, det skal det ha! Kunne ikke sagt meg mer enig Lenke til kommentar
Discord Skrevet 28. april 2014 Del Skrevet 28. april 2014 helt enig med det meste her. men for all del, PRØV spillet med Ziggy Mod!, spillet blir MYE bedre og vanskligere Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Problemet med "skytere" er at hele spillet dreier seg om å skyte det meste man ser. De ødelegger i min mening "open world" spill som kunne vært så mye bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå