KroenenKarl Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hei, kjøpte ps4 på release-dagen i november i fjor, og har vært fornøyd med den og alt har fungert og den er blitt brukt nesten hver dag. Etter at jeg spilte i går før jeg la meg, så skrudde jeg den helt av (ikke standby). I dag våkner jeg til at ps4 er i standby og at disc til bf4 er ejecta ut av systemet Men det er ikke det verste, jeg prøvde å dytte CDen forsiktig inn som vanlig, og cden ville ikke inn. Nå lager den bare den lyden som om at den prøver å ta inn en cd, hvert 5 sekund. Hva gjør jeg?? Edit: Har prøvd å skru den helt av, dra ut alle kabler, men samme problem oppstår.. Naval Strike expansion for bf i dag og selvfølgelig streiker den? Endret 25. mars 2014 av KroenenKarl Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Jeg hadde dette problemet. Først av alt. For å få PS4 til å funke igjen ta ut stikkontakten i et minutt, og trykk ps4 på, slik at den får "tømt" seg for strøm. Sett stikkontakten i igjen, og start opp. Hvis det ikke går, slå av PS4, start den opp ved å holde power inne i mange sekunder til du får opp sikkerhetsmodus. Velg så å laste ned firmware på nytt. Da virker den inntil videre. Så for å løse problemet på permanent basis når din PS4 virker igjen.(Min gjorde det samme som din, og det skjedde en 3 -4 ganger i løpet av 1 uke.) Under din PS4 vil du se en liten gummifot i midten foran hvor ejectknappen er.Den gummifoten kommer i kontakt med ejectknappen, og simulerer at du holder eject-knappen inne. Løsningen for noen er å sette PS4 på 2 stk dvd-covre, slik at gummifoten ikke er i kontakt med bordet.Noe som ble meget penere var å kjøpe møbelknotter/puter hos Jysk.De har en mix-pakke med forskjellige møbelknotter, og det er noe store runde sorte knotter der. De er tykke nok til at gummifoten på PS4 ikke går i bordet.Så fester du bare 4 slike store sorte møbelknotter i hvert hjørne på din PS4, og problemet er vekk. Jeg har ikke hatt problemet siden jeg fikk møbelknotter på min PS4, slik at gummiforten ikke skubber opp i ejectknappen. Endret 25. mars 2014 av Tor Rasmussen 7 Lenke til kommentar
KroenenKarl Skrevet 27. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2014 Tusen takk, første steget hjalp med å ta ut stikk kontakten og tømme for strøm! Evig takknemlig Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 27. mars 2014 Del Skrevet 27. mars 2014 Ja, men hvis problemet oppstår igjen, så bør du gå på med noen møbelknotter for å få løftet PS4 opp fra bordet, så ikke gummifoten presser opp i eject-knappen. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 ehh... Ikke at jeg har hatt problemet. Men utrolig hjelpsom tråd om det skulle skje 2 Lenke til kommentar
G Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Har dere noe erfaring på om dette gjør PS4'en enda et lite hakk mer "lydløs" ? Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 30. mars 2014 Del Skrevet 30. mars 2014 Jeg har lagt noen små gummiknotter under min, siden den bråkte så mye når disken begynte å spinne. Ingen vibrasjons støy nå. Så anbefaler de fleste å legge noe under maskinen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå