Gå til innhold

Behind the curtains

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Godt bilde med litt røff stil. Likte den markerte s/hv effekten. Så kan en jo alltids lure på "Whats behind the curtains...."

Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Det er noe ved dette bildet som gir en umiddelbar stopp-effekt. Symmetrien og repetisjonen av vinduer er antagelig en stor grunn til dette, men det er noe mer. Kanskje vinduet som står på gløtt?

På grunn av bruken av sorthvitt er motivet kul umulig å plassere tidsmessig, dette kunne like gjerne vært gravd frem fra et byarkiv. Heller ikke gardinene avslører tidsalderen.

Skal vi pirke på noe, kunne vi gjerne sett at de horisontale linjene ble rettet opp, men det er bare småplukk.

• Liker 1
Lenke til kommentar

DAGENS BILDE:

Det er noe ved dette bildet som gir en umiddelbar stopp-effekt. Symmetrien og repetisjonen av vinduer er antagelig en stor grunn til dette, men det er noe mer. Kanskje vinduet som står på gløtt?

På grunn av bruken av sorthvitt er motivet kul umulig å plassere tidsmessig, dette kunne like gjerne vært gravd frem fra et byarkiv. Heller ikke gardinene avslører tidsalderen.

Skal vi pirke på noe, kunne vi gjerne sett at de horisontale linjene ble rettet opp, men det er bare småplukk.

Tusen takk! Så hyggelig at det ble valgt til dagens bilde. Ja motivet bare fanget meg..da jeg gikk rett imot det på en gate i en liten by i Portugal. Har rettet opp alt av linjer som jeg klarte.. tenkte mest på ytterkantene jeg.. ;) Ja som du sier Kjersti så er det noe tidløst med de gardinene som også fasinerte meg..

MVH Tove

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...