Ovidia2 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Behind the curtains Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Godt bilde med litt røff stil. Likte den markerte s/hv effekten. Så kan en jo alltids lure på "Whats behind the curtains...." Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Pentaxen! Ja mye man kan lure på når man tenker slik Hilsen tove Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 DAGENS BILDE: Det er noe ved dette bildet som gir en umiddelbar stopp-effekt. Symmetrien og repetisjonen av vinduer er antagelig en stor grunn til dette, men det er noe mer. Kanskje vinduet som står på gløtt? På grunn av bruken av sorthvitt er motivet kul umulig å plassere tidsmessig, dette kunne like gjerne vært gravd frem fra et byarkiv. Heller ikke gardinene avslører tidsalderen. Skal vi pirke på noe, kunne vi gjerne sett at de horisontale linjene ble rettet opp, men det er bare småplukk. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 DAGENS BILDE: Det er noe ved dette bildet som gir en umiddelbar stopp-effekt. Symmetrien og repetisjonen av vinduer er antagelig en stor grunn til dette, men det er noe mer. Kanskje vinduet som står på gløtt? På grunn av bruken av sorthvitt er motivet kul umulig å plassere tidsmessig, dette kunne like gjerne vært gravd frem fra et byarkiv. Heller ikke gardinene avslører tidsalderen. Skal vi pirke på noe, kunne vi gjerne sett at de horisontale linjene ble rettet opp, men det er bare småplukk. Tusen takk! Så hyggelig at det ble valgt til dagens bilde. Ja motivet bare fanget meg..da jeg gikk rett imot det på en gate i en liten by i Portugal. Har rettet opp alt av linjer som jeg klarte.. tenkte mest på ytterkantene jeg.. Ja som du sier Kjersti så er det noe tidløst med de gardinene som også fasinerte meg.. MVH Tove Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hei Tove. Gratulerer med dagens bilde Vennlig hilsen Bekir. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Hei Tove. Gratulerer med dagens bilde Vennlig hilsen Bekir. Tusen takk skal du ha Bekir!! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hei, Ovidia2. Gratulerer så mye med "Dagens bilde" ! Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Gratulerer! Her fikk jeg assossiasjoner til Led Zeppelins album "Physical Graffiti". Dette rocker 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Hjertelig takk til dere også Albert og MotoG for hyggelige tilbakemeldinger!! Satte stor pris på dette!! MVH Tove Lenke til kommentar
nutini Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Hei Tove. Sikkert mye spennende bak disse gardinene. Fantasien setter ingen grenser. Liker det tette utsnitte og det fungerer også fint i monokrom. Dessuten,gratulerer med Dagens bilde Arvid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg