Glassflasken Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hei. Tok 30 min to ganger på en dag og ble litt burned på ryggen. Nå svir det ikke lenger og har begynt å flasse litt, men tror dere jeg kan ta det om jeg f.eks ligger ryggen på ett håndkle så det ikke får stråler på ryggen? takk for svar! Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor i all verden overeksponerer du kroppen din til sol slik? Om du blir solbrent har du tatt sol for lenge. Ikke ødelegg huden din. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Hvorfor i all verden overeksponerer du kroppen din til sol slik? Om du blir solbrent har du tatt sol for lenge. Ikke ødelegg huden din. For å bli brun vel? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Du ligger for lenge. Sjekk de anbefalte solingstidene basert på hudtype. 30 minutter er langt over grensen for de fleste hudtyper, så med mindre du er afrikaner er det ikke rart du ble brent. 2 Lenke til kommentar
Teemonster Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ja, legger du et litt tykt håndle der du ligger kan du ligge der sikkert i 60 minutter eller mer uten å bli solbrent på ryggen Problemet er selvfølgelig at du kommer til å ha meget stor sannsynlighet for å få hudkreft og slikt. Men YOLO! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 2. april 2014 Del Skrevet 2. april 2014 Ikke sol deg om du er brent. Trust me, jeg er ginger. Jeg kan ett og annet om solbrenthet. Når du er solbrent selv bare på et sted, så kan du få en allergisk reaksjon. Jeg har fått det et par ganger og det er noe av det jævligste jeg har opplevd. Du begynner å klø så intenst at du ikke klarer å holde deg rolig, du ligger, løper og hopper rundt fordi du blir så håpløs, fordi ingenting stopper kløinga. Jeg ba kjæresten min om å knekke fingrene mine og ble fly forbanna når hun nektet. Jeg ba faren hennes om å slå meg i svime. Man blir helt gal i hodet av det! Eneste som lindrer litt er å dusje. så jeg dusjet i 12 timer. Til jeg til slutt måtte dra på sykehuset. Da var jeg så utslitt og ødelagt at jeg ikke følte noe. Så ikke sol deg mer før ryggen er fin igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå