AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Jeg har stive legger, selv om jeg ikke trener. Er bare 20 år, slank mann og har aldri røyket i mitt liv. Går til naprapaten en gang i måneden, og han har hjulpet meg veldig med leggene, de er ikke like stive som de var, men blir gradvis stivere fra når jeg har vært på behandling til jeg vender tilbake til naprapaten. Har gått til kiropraktor tidligere, men det hjalp overhode ingenting, for når jeg sa at jeg hadde stive legger, sa kiropraktoren: det sitter i ryggen, og så knakk han meg opp, uten å røre leggene overhode Har jeg på meg en bukse som sitter litt inntill leggene, men som fortsatt ikke på noen måte er trang, vil leggene i tillegg bli dvaske helt ytterst, samme følelse som når armen sovner. Har vært hos legen, og han sa at pulsen var helt fin nede ved akillisen (dvs blodsirkulasjonen ok) , så hva i huleste kan være problemet? Hvem kan jeg gå til for å prøve å fikse problemet permanent?! Endret 25. mars 2014 av Latias Anonymiserte innlegg etter ønske fra TS. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hva gjør du til daglig? Stive legger er veldig vanlig hos kontorrotter, og den eneste måten å forhindre det på er å ikke la dem stivne. Enten begynn med en aktivitet som fører til mye bevegelse i ankelleddet, eller kjøp en skumrulle og bruk den til å kna og elte muskulaturen. All muskulatur stivner hvis den ikke brukes; det er sånn det er. Endret 25. mars 2014 av henrikwl Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Er student, blir mye pc titting og lange dager på lesesalen. Leggene blir jo brukt ganske mye mtp at jeg jobber i klesbutikk. Endret 25. mars 2014 av Latias Anonymiserte innlegg etter ønske fra TS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå