Gå til innhold

Vocal Trance & Dance

Yippee

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 6 måneder senere...

Ahh ja :D Ser du linker ting jeg liker..

Vokste opp til dette her.

Fått helt oppheng i "Romanian party music" i det siste. 3:05 beskriver den Saxo "beaten" jeg digger.

Har bare rocke kompiser og de spyr høytlytt når jeg setter på musikk. De snakker alltid om denne hesten de hører i takta.

Lenke til kommentar

Ingen som har noen gode sanger på lager?

Glemte å quote, så du ser at det er noen i tråden din. Har sett deg luske rundt på bil forumet. Ellers har jeg mange favoritter og jeg følte for å spamme. Ble litt vel mange pils til middagen i dag :p

Oliver Nelson har mye kult.

Kygo også.

Lenke til kommentar

Ingen som har noen gode sanger på lager?

Glemte å quote, så du ser at det er noen i tråden din. Har sett deg luske rundt på bil forumet. Ellers har jeg mange favoritter og jeg følte for å spamme. Ble litt vel mange pils til middagen i dag :p

Oliver Nelson har mye kult.

Kygo også.

:)

Lenke til kommentar

Kommer mye kul eurodance musikk fra Italia og Romania. Teksten er ofte ekkel(bare masse love<3 shait), men det funker for min del.

Sånt sett liker jeg DJ Broiler eller Scooter med låter som "engangsgrill" eller "how much is the fish". De kan like gjerne synge whatever.

Dan Balan, "hjernen" bak Ozone har også en del bra. Mye bra damer i videoene sine :D

Lenke til kommentar

Kan dele masse bra musikk med deg jeg, men deler ikke det med alle her inne ;) noen sanger må vi ha for oss selv!

Hører på all type musikk, men har mine favoritter.

Kommer mye bra fra Romania og Italia ja.

Endret av Yippee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...