Nickless Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Nok engang blir vi avkledd på hjemmebane. Rett og slett tragisk! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 ''We can see you sneaking out'' Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 fuck off moyes. Everton gjør det enda bedre nå med ny manager etter 10 år. De ligger over oss, så nei, moyes er faen ikke riktig mann, han er bare en jævla klovn. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 JADA YAYA! Godt for fantasy-laget mitt YAYA! Fantasy-points. Synd om målforskjellen skiller Man City og Liverpool i mai i kampen om seriegullet… Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 JADA YAYA! Godt for fantasy-laget mitt YAYA! Fantasy-points. Synd om målforskjellen skiller Man City og Liverpool i mai i kampen om seriegullet… Lol, sjansen'a? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Man ligger under til pause, men spiller greit. Moyes snakker dermed spillerne ned. I motsetning til ALLE andre. Ferdinand bør ha spilt sin siste kamp. Dette var bare trist. Fellaini var vilt dårlig i dag. Moyes har bare en ting å gjøre: Resignere som manager, for resignere ellers har både han og united gjort for lenge siden. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vi har SAS, det har ikke City. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Mata skuffer igjen gitt. Ikke spark Moyes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vi har SAS, det har ikke City. Bedre med et kollektivt fantastisk angrep, spør du meg. Dessuten har Man city 52 plussmål, vi har 44. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Vi har SAS, det har ikke City. Nei, de har bare Aguero, Dzeko, Negredo, Silva, Navas, Toure (den gode), Nasri, Fernandinho, Kompany, Zabaleta og Clichy + flere. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Tja, vi ville knust målforskjellen til City hadde det ikke vært for at vi har en forsvarsfirer som er helt latterlig svak defensivt (minus Agger). Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Og hva betyr det? Hjelper ikke at dere bare har et bra angrep når de har et bra lag. Endret 25. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Beste vi kan klare her er uavgjort, selv om jeg tror det blir 1-3 med minst 1 rødt kort. Close enough. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Tja, vi ville knust målforskjellen til City hadde det ikke vært for at vi har en forsvarsfirer som er helt latterlig svak defensivt (minus Agger). Har ingenting å si. Man City har mye bedre målforskjell. Og knust? De har tre mindre mål med én kamp mindre spilt. Endret 25. mars 2014 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ja, de har det på grunn av at Liverpool slipper inn altfor mye mål. Er ikke noe vits å diskutere målforskjellen uansett, for ligagullet blir ikke avgjort på det. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg tror faktisk det er lenge til United kommer til å kjempe på CL plass igjen. Når jeg ser den ubrukelige fotballen de har spilt i det siste, sammen med de ubrukelige overbetalte fotballspillerne, lukter det mange år med EL. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Hvis det skulle skje så blir det mellom €ity og €helsea. Jeg tror faktisk det er lenge til United kommer til å kjempe på CL plass igjen. Når jeg ser den ubrukelige fotballen de har spilt i det siste, sammen med de ubrukelige overbetalte fotballspillerne, lukter det mange år med EL. EL? Nei takk. Går heller uten EL da. Så lenge Moyes er manager så kommer vi ikke til å kjempe for CL. #Fact Endret 25. mars 2014 av RollsReus™ Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvor lenge går det før Moyes er ferdig da? Er det noen som tror han kommer til å få ett nytt sommervindu i sjefsstolen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå