Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

Anbefalte innlegg

Valencia - Welbeck på kantene var grunnen til at vi så gode ut mot Olympiakos sier Scholes og det er helt riktig. Endelig litt styrke (Val) og fart (begge) på kantene. Valencia burde spilt i kveld...

Helvete, vil ikke hjelpe Pool og Chelsea. Men vi kan jo ikke tape nå mot City en uke før Bayern. Helvete, livet er ikke lett.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å ikke bruke Kagawa i den kampen her er faktisk helt bak mål og mening. Jeg er ikke Unitedsupporter, men dette er virkelig trist for fotballen. Håper han kommer inn og feier gulvet med Shitty.

Hvor skulle han spilt? Mata - Kagawa er i samme posisjon, og Kagawa på venstre som ving hadde ikke vært god mot Zabaleta akkurat. Og å ikke spille Mata i samme posisjon som han spilte i mot West Ham hadde vært krise, fordi han var helt fantastisk på lørdag! Skjønner at det ikke er plass for Kagawa i denne kampen personlig, selv om jeg elsker å se ham på banen.

Lenke til kommentar

Jeg spår at Mata nok en gang blir usynlig. Grunnen til at han ble mer involvert mot WH var 80% på grunn av at Kagawa løp rundt over hele banen og linket opp med spillerne, og spilte den videre til Mata/Rooney. Med Cleverley på banen vil han sannsynligvis aldri få ballen, og han blir nok en gang borte.

Endret av Kammizez
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Carrick, Cleverley og Fellaini......fy faen, selv når RvP er skadet så får Kagawa lite spilletid..

Det skjønner jeg godt. Trenger nok litt ekstra løpskapasitet på midtbanen for å demme opp for Citys angrepsspill. Synd dere ikke har noe bedre alternativ enn Cleverley.

Og der var det mål. LOL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...