banansplitt™ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Morsomt at noen United-supportere håper på tap slik at det blir vanskeligere for Liverpool å vinne PL. Huff, måtte du si dette? Nå kommer Latias med Gerrard-bildet sitt igjen. Skjønner ikke helt logikken bak at man håper City tar tittelen foran Pool.. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Uansett hvor mye Unitedfolka hater Liverpool (og motsatt), må det da være mye bedre at disse lagene tar gull foran de fordømte kjøpelagene. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Håper at United tar flest mulig poeng og at Moyes får skikk på laget. Jeg driter i hvem som tar ligagullet. Bare det ikke blir Liverpool! /ironi Endret 25. mars 2014 av noctua_nh-d14 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Får håpe at United klarer å forbedre statistikken i kveld! Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Djevelraud for ein kamp You'll never walk alone David Moyes Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Aner ikke hvem jeg skal håpe på her. Vinner City blir det desto vanskeligere for oss og Liverpool, men vinner United blir det mer åpent for Chelsea og de må absolutt ikke vinne ligaen. City vinner nok uansett. Heia dommeren! Lenke til kommentar
oOF Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Håper egentlig på at City styggslakter United i denne kampen, men samtidig så er det greit for Liverpools mikroskopiske sjanse for ligagull at United vinner. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Idag leverer Manchester United Football Club årsbeste. Yep. You can do it Moyesy. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 united vinner 2-0 /sarcasm off Lenke til kommentar
Espp Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Morsomt at noen United-supportere håper på tap slik at det blir vanskeligere for Liverpool å vinne PL.Huff, måtte du si dette? Nå kommer Latias med Gerrard-bildet sitt igjen. Skjønner ikke helt logikken bak at man håper City tar tittelen foran Pool.. Uansett hvor mye Unitedfolka hater Liverpool (og motsatt), må det da være mye bedre at disse lagene tar gull foran de fordømte kjøpelagene. For meg handler det om to ting: 1) Jeg har vokst opp med Liverpool som et hatobjekt. Jeg har hørt siden jeg var liten, at Liverpool var Englands største klubb osv. Liverpool sitter dypt, derfor verre at de vinner enn Chelsea / City. 2) Jeg har vokst opp og sett at Arsenal var en sterk tittelutfordrer. De har også snytt oss for tittelen. Chelsea kom senere enn begge de to og City bare for noen år siden. Jeg har vokst opp med rivalisering mot Arsenal og Liverpool hets. Det bare sitter dypere. Håper heller at Chelsea vinner serien enn både Liverpool og Arsenal. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg vet Januzaj ikke har spilt særlig godt siden Januar, men hva er greien med at han ikke er på benken en gang? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 4-3-3 eller Fellaini bak spissen? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Carrick, Cleverley og Fellaini......fy faen, selv når RvP er skadet så får Kagawa lite spilletid.. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg vet Januzaj ikke har spilt særlig godt siden Januar, men hva er greien med at han ikke er på benken en gang?Null fysikk... Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hjernedødt å ikke bruke Kagawa nå. Trist.. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ifølge VG-live så har ikke City spillere på benken. Trenger vel ikke det for å vinne uansett Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Latias, SCHOLES i Sky Studio!!!!!!!! :D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå