Snikpellik Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 (endret) Cleverley gikk vel av med skade. Synes han var frisk og god i førsteomgangen. Taktikken så egentlig ut til å fungere greit fra rundt 15 min og til pause. Men i andre omgang ble vi for lette med både Mata og Kagawa samtidig. Ingen har noe særlig å bidra med defensivt, så det funker ikke mot et lag som City. Skulle heller likt å se Januzaj eller Kagawa inn for Mata, og Giggs eller Fletcher inn for Cleverley. Eventuelt Valencia fra start på høyreving, der har City vært litt vaklende denne sesongen. TV2 nevnte i studio at Clichy hadde en meget god match, men vi spilte jo uten høyreving så han fikk lite problemer de få gangene Rafael truet. Welbeck og Rooney var ok, begge med god innsats. Men de søkte altfor mye samme rom og det blir for stillestående foran midtbanen. Forsvaret orker jeg ikke kommentere. Rio er ferdig. Endret 26. mars 2014 av Snikpellik Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Kagawa inn for Mata. Januzaj var ikke på benken engang, men han bidrar uansett minimalt bakover, og har vært svak etter jul. Cleverley var eneste midtbanespiller som så ut til å forstå hva det innebærer å spille kontringsfotball. Mata dro ned tempoet hver gang han fikk ballen, og Fellaini var enda verre. Carrick hadde noen fine involveringer (pasningen til Welbeck, som Welbeck bryster til Fellaini, samt et forsøk på gjennomspill av Rafael etter en 1-2 med Kagawa), men det gikk for sakte når vi hadde sjansen til å kontre. Rafael jobber sokkene av seg igjen. Evra synes jeg egentlig har en grei kamp - de kom mindre til fra kant enn jeg hadde fryktet. Ellers tror jeg ikke mange backer i verden hadde stoppet Yaya sitt mål med samme utgangspunkt som Evra.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. mars 2014 Del Skrevet 26. mars 2014 Mest skremmende var nivået til Ferdinand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå