Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om det hadde vært en akseptabel sannsynlighet for at Moyes skulle klare å snu skuta og gjøre United til et topplag igjen, så hadde det vært fornuftig å gi han mer tid. Men sånn jeg ser det eksisterer det knapt en mulighet for at det kommer til å skje, og da bør han byttes ut så fort som mulig.

Lenke til kommentar

Jeg tror faktisk det er lenge til United kommer til å kjempe på CL plass igjen. Når jeg ser den ubrukelige fotballen de har spilt i det siste, sammen med de ubrukelige overbetalte fotballspillerne, lukter det mange år med EL.

Vel, slik som det ser ut nå så blir det heller ingen EL.

Lenke til kommentar

Vi har SAS, det har ikke City.

Nei, de har Etihad.

-----------------------

untitled-574j9d.gif

Den over og den etterslengen han hadde på Silva burde vel strengt tatt ha resultert i et rødt kort?

Haha, den så jeg ikke før nå. 100% rødt. Fyfaen.

Lenke til kommentar

Helt klart rødt kort. Også gikk han og klagde på det gule han fikk, for en tulling. Skal dog sies at han nok er under mye stress om dagen, han fikk høre det av publikum når han dreit seg ut. Av alt man bør kritisere Moyes for, så er kjøpet av Fellaini for £27,5m absolutt blant det.

Lenke til kommentar

Stresset unnskylder ikke at han er en direkte stygg spiller, brukte vel albuene titt og ofte som Everton-spiller også.

God i lufta og som oppspillspunkt, ellers ufordragelig.

Den summen United brukte på Fellaini er vel den samme vi brukte på Eriksen og Chiriches til sammen f.ekd.

Lett å være etterpåklok men viser at PL-erfaring ikke er alt.

Lenke til kommentar

Sant? :D Var ganske ærlig og sånt og. "Man Utd without pace is nothing". Haha!

"Fellaini has not been great so far. It's fine paying £27m for a midfielder but I'm expecting goals."

You tell them, Scholes!

Samme Scholes sier nå etter kampen at United må støtte Moyes og gi han tid.

Selektive uttalelser da.

Lenke til kommentar

Vi har SAS, det har ikke City.

Nei, de har Etihad.

-----------------------

untitled-574j9d.gif

Den over og den etterslengen han hadde på Silva burde vel strengt tatt ha resultert i et rødt kort?

Denne alene er rødt. Forbannade idiot. I stedet for å snu seg med ballen, kjører han albuen i Zabaleta. Kjempespiller vi har fått oss. Flott det.

Lenke til kommentar

Nå var ikke Kagawa noen stjerne i går - men herregud så dårlig Mata og Fellaini var.

Ikke sant? Mente også at Mata var dårlig. Burde vært han som gikk ut for Kagawa selv om Cleverley da skulle vært igjen. Kanskje det beste ville vært å tatt ut begge for Kagawa.

Det blir løsningen fremover. Istedet for å stille med ubrukelige spillere så stiller united med 8-9 utespillere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...