Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs Manchester City

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Seier her hjelper mourinho og Liverpool. Tror ikke vi vinner uansett så sånnsett går jo alle resultater greit da. Gjelder bare å ikke få skader og ikke bli knust sånn at vi ikke føler oss patetiske og shite før Bayern kommer på besøk nøyaktig en uke etter denne kampen. Huff....

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Ser på dette som ren skyggetrening før Bayern-kampen, og håper vi starter med laget vi skal bruke mot Bayern. Antar derimot at Moyes vil bruke Mata. Kanskje Giggs legges på slaktebenken. Rooney starter uansett.

Bortsett fra keeper-plassen, så er vel City bedre enn oss over hele fjøla denne sesongen. Nå spiller ikke Agüero på grunn av skade, så i en lineup med de beste fra begge lag ville jeg kanskje valgt Rooney på topp og DDG i mål. Resten City-spillere.

Lenke til kommentar

Håper at Moyes har baller nok til å komme med et offensivt lag som prøver å vinne. Vi har ingenting å spille for, så jeg forventer at vi ikke legger oss bakpå for å prøve å holde nullen. Det burde aldri skje på OT uansett.

De Gea

Rafael - Rio - Jones - Evra

Carrick - Fellaini

Valencia/Welbeck - Mata - Kagawa

Rooney

Egentlig så skulle jeg sett Büttner på backen, da han overbeviste mot West Ham, og det var forfriskende å se noen som ikke småjogger tilbake i forsvar. Han trenger også matching om han faktisk skal spille mot Bayern.

Tror heller ikke at Kagawa faktisk får starte. Blir nok Welbeck på venstrekanten. Men Kagawa trenger også matching før Bayern-kampen. Jeg ser på det som en selvfølge å bruke Kagawa i hjemmekampen mot Bayern, om vi skal ha en sjanse på å score mål. Han har dessuten erfaring med å slå Bayern.

Uansett, resultatet i denne kampen spiller ingen stor rolle for meg. Ønsker bare å se god fotball, og et lag som prøver å styre og vinne kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Morsomt at noen United-supportere håper på tap slik at det blir vanskeligere for Liverpool å vinne PL.

Huff, måtte du si dette? Nå kommer Latias med Gerrard-bildet sitt igjen.

Lenke til kommentar

Enig med kattepusen over ang. lag bortsett fra at jeg hadde tatt Jones/Smalling/Evans over Lescott/Demichelis/Nastasic any day of the week.

For min del er det litt hipp-som-happ hvem som har hatt best sesong av Smalling/Evans/Jones og Demichelis. Jeg ville selvsagt ikke byttet noen av dem bort mot argenineren, men han har hatt en sesong over mine forventinger til ham før sesongen. Og selv når jeg ser ham i kamp, ser det ut til at han akkurat strekker til i en del situasjoner.

Lenke til kommentar

Håper vi klarer å fortsette oppoverkurven. Føler alt kan skje i kveld. Blir hverken overrasket om vi feiler stygt, om det blir jevnt eller om vi banker City. Er aldri fornøyd med tap selvsagt, men hvis vi taper knepent, viser skikkelig innsats, positivt spill og gir dem en god fight kommer jeg egentlig til å sitte igjen med en grei følelse likevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...