Olsen95 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg har en skole-pc som har jeg har problemer med og komme på nett med, i starten var det kun når jeg var hjemme og hos kjæresten min det ikke fungerte, så nå nylig sluttet det å fungere på skolen også, alle andre har nett så utelukker problemer med ruteren, men har fordeom restartet den flere ganger. Noen ganger har jeg litt nett så jeg kommer inn på en side på nettleseren også forsvinner nettet igjenn, det vises også av og til at jeg har signal, men har ikke nett. Og noen ganger er signalet også helt borte, funket faktisk når jeg koblet pc'n opp mot hotspot på mobilen min, men det kan jeg jo ikke gå og bruke heletiden. Takker for svar på forhånd Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Har du IT-avdeling på skolen? Stikk innom der. Kan være så lett som å oppdatere nettverksdrivere. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Ta ut alt du har i USB-3 portene (de blå). Omstart maskinen. Lenke til kommentar
Olsen95 Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Har ingen blå port! siden jeg har hatt denne pc'n i 3 år og ikke fikk den ifjord eller året før Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Hvis dette er en skole-PC, bør du kontakte den som er data -ansvarlig på skolen. De har sikkert sett flere identiske PCer med det samme problemet, og vet hvordan det best kan løses. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå