Gå til innhold

Elkjøp, Lenovo gamer-laptop til 5995,- Noen formeninger?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Utifra ukens kundeavis ser jeg at de har en Lenovo Gamer-laptop til salgs for 5995,-

Ser jo at det er i5, 6gb ram, Geforce 755m med 2gb dedikert minne osv.

Noen som vet om den er noe tess? Evt andre alternativer i samme prisklasse?

http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/LE59409432/lenovo-ideapad-y510p-15-6-barbar-pc?intcid=int1021

Endret av Mompen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Jeg kjøpte denne for 3 dager siden for 8000,- :ermm:

Det er så definitivt en god laptop for prisen. Touchpaden er ikke noe særlig god, men med en driveroppdatering ble den betraktelig bedre.

Den kjører Skyrim på high, og jeg har ikke hatt noe problemer de få timene jeg har spilt Diablo 3. Bare husk å ha direktestrøm tilkoblet mens du spiller ettersom prosessoren klokker seg automatisk ned dersom du kjører på kun batteriet, og da blir ytelsen ikke sammenlignbar.

Temperaturmessg blir den svært varm, men virker som om den er svært stabil det jeg har spilt i alle fall.

Hovedårsaken for at jeg oppgraderte til en "gaming-laptop" var for å lettere kunne spille litt mer krevende spill fra sofaen med pc tilkoblet tvn. In-Home Streaming fra Steam funker rett og slett ikke optimalt. Også er det lettere å ta med seg en laptop på besøk til kompiser for å spille.

...så var det det med prisen da. Vurderer sterkt å benytte meg av returretten på denne nå, og kjøpe den igjen til redusert pris.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte denne for 3 dager siden for 8000,- :ermm:

Det er så definitivt en god laptop for prisen. Touchpaden er ikke noe særlig god, men med en driveroppdatering ble den betraktelig bedre.

Den kjører Skyrim på high, og jeg har ikke hatt noe problemer de få timene jeg har spilt Diablo 3. Bare husk å ta direktestrøm tilkoblet mens du spiller ettersom prosessoren klokker seg automatisk ned dersom du kjører på kun batteriet, og da blir ytelsen ikke sammenlignbar.

Temperaturmessg blir den svært varm, men virker som om den er svært stabil det jeg har spilt i alle fall.

Hovedårsaken for at jeg oppgraderte til en "gaming-laptop" var for å lettere kunne spille litt mer krevende spill fra sofaen med pc tilkoblet tvn. In-Home Streaming fra Steam funker rett og slett ikke optimalt. Også er det lettere å ta med seg en laptop på besøk til kompiser for å spille.

...så var det det med prisen da. Vurderer sterkt å benytte meg av returretten på denne nå, og kjøpe den igjen til redusert pris.

Takk for gode svar begge to!

Egil - bare å henvende deg til Elkjøp-butikken du kjøpte den på, så får du mellomlegget tilbake, trenger ikke å levere den å kjøpe tilbake :)

Skal se om de har den på den lokale sjappa her, så får vi se hva det blir til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...