Sim11 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, jeg har en Sony Xperia L. På trening idag puttet jeg telefonen i bagen, og når jeg kom tilbake var den varm og ville ikke skru seg på... Varsellampen blinket rød, som den pleier når den ikke har strøm eller har lite strøm..Når jeg kom hjem, lot jeg den hvile litt, så plugget jeg laderen til og jeg prøvde å skru den på og ditt og datt. Tok ut batteriet osv... Men den vil ikke skru seg på. Eneste som skjer når jeg har i lader, er at det kommer opp Sony og den blir varm... Hva kan det være og hvordan behandler man den?? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Prøv å resette telefonen. Hold inne power, volum opp og volum ned i ca 5-10 sek. Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 volum opp knappen er ødelagt, men skal prøve kun volum ned. BTW, takk for tipset Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Foreløpig ingen forandring. Jeg prøvde med både i ladet tilstand og ikke, men skjedde ikke noe annet at den blinket rødt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå