pedero Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, jeg har tenkt på å kjøpe mitt 1,5 år gamle Logitech G930, men vet ikke hvor mye jeg skal ta for det. Headsettet fungerer og ser ut som ny hvis jeg tar å tørker det litt, eneste feilen med det at en liten skinnbit har blitt slitt bort av headsetett(omtrent 1 gange 1 cm). Sourround og lat fungerer som det skal. men jeg vet ikke hvor mye jeg skal ta for det, noen forslag ? Selges for 1.790kr på komplett.no Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Det selges for 1400,- på lefdal, så dette er nok nyprisen du kan regne ut fra. Da det er 1,5 år gammelt og bærer preg av bruk. Jeg tror realistisk sett at du ikke skal forvente å få stort mer en 500 kroner for det. Men det går jo alltids and å lure noen trill rundt. Endret 24. mars 2014 av Evil-Duck 1 Lenke til kommentar
Taffenh Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Føler Headset er en personlig gjenstand. Litt ekkelt å kjøpe andres headset, så om jeg skulle kjøpt burde det vært 500 eller under. Hvis ikke hadde jeg kjøpt nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå