PeterA Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei! Jeg vurderer å kjøpe meg en ny skjerm på 2560X1440, siden så mange sier det er så mye bedre enn vanlig full HD. Da er spørsmålet mitt: Hva burde jeg gå for? Har hørt mye bra om Yamakasi Catleap, og diverse QNIX-skjermer, og siden de er så mye billigere enn skjermene som er til salgs her i Norge høres det ut som noen skikkelige kupp. Er det noen her som har erfaringer med noen av disse skjermene, og er det noen spesiell grunn til at de er så mye billigere enn Asus, Samsung osv. bortsett fra det faktum at de selges fra Korea? Takker for hjelp på forhånd Lenke til kommentar
paali Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, det ser ut som denne modellen har blitt testet her tidligere (se teksten under) link wholmen Bruker Medlemmer 464 innlegg 10. august 2009 Skrevet 25. juli 2012 - 18:15 Hei, beklager sen oppdatering. Jeg har nå fått skjermen: Den er FANTASTISK! Jeg elsker den! Fy flate for en skjerm! Jeg endte opp med å betale 2200kr, og har foreløpig ikke måttet betale moms. Jeg kjøpte versjonen uten HDMI (billigere, lavere input-lag, og jeg bruker aldri hdmi på pcen), uten høyttalere og i hvit farge. Den kan dessverre ikke overklokkes til 100mhz, fordi det var bare noen paneler som ble produsert i februar som kan det. Hvis man skal ha en av dem, må man betale dobbel pris og være heldig med å finne dem. Jeg er ikke så kresen at jeg syns at 60hz er et problem, så for meg er denne skjermen perfekt. Det tok nøyaktig 5 dager selv om det var en helg i veien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå