Alison Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Hei! Jeg skal lage en alle bilde video til min bestevenn til konfirmasjonen hennes der jeg skal ta maange bilder og sette det sammen til en video hvor bildene kommer på forskjellige måter etterhverande. Hvilket program (helst på nett) er det beste å bruke til det? takk på forhånd Endret 24. mars 2014 av Alison Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Windows Movie Maker er kanskje en grei og billig løsning.... ? Lenke til kommentar
Alison Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Windows Movie Maker er kanskje en grei og billig løsning.... ? Jeg har Mac så har ikke windows dessverre.. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Kan det være noe som passer her.... http://www.makeuseof.com/tag/top-6-free-video-editors-mac-os/ Endret 24. mars 2014 av flageborg Lenke til kommentar
3irik Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hva med iMovie? Den skal være kraftigere enn windows movie maker, og så vidt jeg vet så følger den med alle eplemaskiner... Lenke til kommentar
Alison Skrevet 28. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2014 Hva med iMovie? Den skal være kraftigere enn windows movie maker, og så vidt jeg vet så følger den med alle eplemaskiner... Jeg har prøvd det, men på noen av bildene får den bare med halve lizzm.. Lenke til kommentar
3irik Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Hva med iMovie? Den skal være kraftigere enn windows movie maker, og så vidt jeg vet så følger den med alle eplemaskiner... Jeg har prøvd det, men på noen av bildene får den bare med halve lizzm.. Uten at det var så veldig godt forklarende, så høres det ut som brukerfeil. Hvis den bare gjør det med noen av bildene, så kan du sikkert manuelt rette det opp? Lenke til kommentar
Alison Skrevet 29. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2014 Hva med iMovie? Den skal være kraftigere enn windows movie maker, og så vidt jeg vet så følger den med alle eplemaskiner... Jeg har prøvd det, men på noen av bildene får den bare med halve lizzm.. Uten at det var så veldig godt forklarende, så høres det ut som brukerfeil. Hvis den bare gjør det med noen av bildene, så kan du sikkert manuelt rette det opp? ja, men jeg har 230 bilder så det kommer til å laaang tid Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. mars 2014 Del Skrevet 29. mars 2014 (endret) Hvis noen av bildene blir på bare "halve størrelsen" er sikkert de bildene tatt på høykant eller noe sånt. Endret 29. mars 2014 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå