Skillica Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, lurer på om morgenkardio (før jeg har spist frokost) har økt fettforbrenning? Noen plasser står det at det er sant, og andre steder står det at det er en myte.. Hva skal jeg tror på ? .. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, lurer på om morgenkardio (før jeg har spist frokost) har økt fettforbrenning? Noen plasser står det at det er sant, og andre steder står det at det er en myte.. Hva skal jeg tror på ? .. Du bør ikke legge opp treningen etter hva som tilsynelatende er optimalt. Du bør trene etter når du trives med å trene, og når det passer for deg. Forskjellene mellom hva som ifølge forskning er optimalt eller ikke er så små at det ikke vil merkes for en vanlig person. Hvis du skal klare å trene over tid må du trives med det, derfor bør du finne ut hva som passer best for deg. Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Hei, lurer på om morgenkardio (før jeg har spist frokost) har økt fettforbrenning? Noen plasser står det at det er sant, og andre steder står det at det er en myte.. Hva skal jeg tror på ? .. Du bør ikke legge opp treningen etter hva som tilsynelatende er optimalt. Du bør trene etter når du trives med å trene, og når det passer for deg. Forskjellene mellom hva som ifølge forskning er optimalt eller ikke er så små at det ikke vil merkes for en vanlig person. Hvis du skal klare å trene over tid må du trives med det, derfor bør du finne ut hva som passer best for deg. Trives med trening uansett hva og når det er, så det er ingen problem Lurer bare om det faktisk har en økt fettforbrenning med morgenkardio. Tenkte jeg skulle gjøre morgenkardio før frokost Lenke til kommentar
Gjest bruker-343576 Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Jeg ville aldri jogget på helt tom mage og før frokost! Du klarer ikke prestere optimalt i hele tatt da. Du bør ihvertfall spise en banan og drikke litt juice før du trener, ellers møter du veggen fort og det kjennes godt Lenke til kommentar
Akse Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Teorien er jo at kroppen bruker energi fra fettreservene i stedet for energien man inntar i en frokost, og at man derfor får en høyere forbrenning av fett. Lenke til kommentar
War Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 (endret) Enig med linje, Fagerli har skrevet en del om dette og at treningen ikke blir optimal stiller dårligere en effektene man får. Om kcal er i underskudd så vil man bruke energi fra fettet uansett om det er før frokost eller om det blir de siste timene av dagens energibehov. Mener det ble konkludert med at med litt mat yter man bedre og totalen ble bedre. Ogås nevn at dama til Sandvik også skriver dette. http://www.bloglovin.com/frame?post=2199333689&group=0&frame_type=a&blog=4094457&link=aHR0cDovL3d3dy5zaWxqZW1hcmllbGEuY29tL2ZldHRmb3JicmVubmluZy1jYXJkaW8tcGEtZmFzdGVuZGUtbWFnZS8&frame=1&click=0&user=0 Mine deffer er 1 kg i uka ned ( 98+ % fett etter målinger ) og jeg kjører ikke kardio engang. Endret 25. mars 2014 av War Lenke til kommentar
Skillica Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Mente ikke jeg skulle jogge, men å gå litt fort (60-70% MAXpuls) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå