Xiphac Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 La inn min første bestilling hos Deal.no på fredag hvor jeg bestiller et Asus P8Z68-V PRO/Gen3 hovedkort siden jeg ser de har ETT igjen på lager, og jeg trenger akkurat dette kortet på maskinen jeg bygger. I dag henter jeg hovedkortet på posten, men når jeg kommer hjem og åpner forsendelsen, så ser jeg jo at de har klart å sende meg et helt annet hovedkort enn det jeg faktisk bestilte. De har istedet valgt å legge ved et EVGA Z68 Micro aTX kort som jeg også mistenker koster mindre enn det jeg faktisk bestilte og betalte for. Til og med ordrelappen som lå i esken står det Asus P8Z68-V PRO/Gen3! Litt irritert, litt skuffet men jeg måtte bare få ut litt damp. Nå blir det å ringe kundeservice i morgen.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Skulle bestille en harddisk fra dem i går, men reg systemet fungerte ikke, så bestilte en annen plass. Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) er ganske jalla Bestilte pickup point i oslo på furuset de har , og jeg ringte og spurte om jeg kunne hente den. DA sa han at den var på vei til pick up point drammen , hvorpå på bestillingen min så stod det oslo. Endret 24. mars 2014 av Mr. D Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Kan du kanskje være glad for Evelen. Og ja Mr. D, det er litt jalla når de klarer å rote til de engleste ting. Her er forøvrig feilen. Riktig merkelapp på feil produkt. Dette skal raskt tilbake. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) Ikke første gang de feilmerker produkter dessverre Bestillte 4x4GB Corsair Dominator Platinum til mitt X79 Rampage IV Extreme som bruker Quad-channel minne men det som dukket opp var 2x8GB Dual Channel. Boksen var merket med rett vare på en av 3-tre merkelapper. Som dere ser så er det to forskjellige varenr der tallet etter "M"en indikerer antall brikker i pakken. Endret 24. mars 2014 av Minhund Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Ikke første gang de feilmerker produkter dessverre Det hørtes ikke akkurat beroligende ut. Isåfall trenger Deal en real rutinesjekk når det gjelder riktig merking av produktene. For meg så ble det første og siste gang, orker ikke å handle med nettbutikker som ikke klarer å holde orden i systemene sine. Antageligvis, så hadde de aldri det hovedkortet jeg opprinnelig bestilte i det hele tatt, siden dette EVGA kortet jeg fikk tilsendt hadde feilmerking. Hadde det i det minste vært et kort i tilsvarende prisklasse/spesifikasjoner så hadde jeg antagelivis latt det gått. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Ikke første gang de feilmerker produkter dessverre Det hørtes ikke akkurat beroligende ut. Isåfall trenger Deal en real rutinesjekk når det gjelder riktig merking av produktene. For meg så ble det første og siste gang, orker ikke å handle med nettbutikker som ikke klarer å holde orden i systemene sine. Antageligvis, så hadde de aldri det hovedkortet jeg opprinnelig bestilte i det hele tatt, siden dette EVGA kortet jeg fikk tilsendt hadde feilmerking. Hadde det i det minste vært et kort i tilsvarende prisklasse/spesifikasjoner så hadde jeg antagelivis latt det gått. Sjekk denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492375 Jeg fikk aldri brikkene, ga opp til slutt og fikk igjen pengene. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2014 Ikke første gang de feilmerker produkter dessverre Det hørtes ikke akkurat beroligende ut. Isåfall trenger Deal en real rutinesjekk når det gjelder riktig merking av produktene. For meg så ble det første og siste gang, orker ikke å handle med nettbutikker som ikke klarer å holde orden i systemene sine. Antageligvis, så hadde de aldri det hovedkortet jeg opprinnelig bestilte i det hele tatt, siden dette EVGA kortet jeg fikk tilsendt hadde feilmerking. Hadde det i det minste vært et kort i tilsvarende prisklasse/spesifikasjoner så hadde jeg antagelivis latt det gått. Sjekk denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1492375 Jeg fikk aldri brikkene, ga opp til slutt og fikk igjen pengene. Så den, ikke bra. Var på Furuset og leverte hovedkortet i dag, og vil bli kreditert i løpet av noen dager. Fikk forøvrig en litt diffus forklaring på hvorfor det var så mye feilmerking av produktene. Grunnen var visstnok på grunn av oppkjøp av en tilsvarende konkursbedrift, derav rotet i "systemet". Skal ikke være enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå