Mr Grande Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Funker apple earpods som intercom? Skal begynne å øvelseskjøre snart. Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Yep, men når du kommer over 40km/t hører du nesten ingenting Lenke til kommentar
Mr Grande Skrevet 24. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2014 Yep, men når du kommer over 40km/t hører du nesten ingenting Ouch.. Er det noen andre billige løsninger? Funker intercom i bil? Pappa sitter bak på sykkelen i begynnelsen, etter det så kan han vel kjøre bak/foran meg i bilen, kan han da bruke earpods? Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Han kan IKKE kjøre bil bak. Bare motorsykkel! Jeg anbefaler Scala Rider G9 ellers kan jeg finne en billig løsning til deg på Ebay hvis du vil? Lenke til kommentar
007JamesBond Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Denne her ser jo grei ut, ikke dyr heller. Scala Rider G9 koster rundt 3300kr. http://www.ebay.com/itm/2-x-BT-interphone-Bluetooth-Motorbike-Motorcycle-helmet-intercom-Headset-500M-/190814393351?pt=Intercoms_Access_Controls&hash=item2c6d6c9407 Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Vanlig handsfree til telefon fungerer greit nok. Helst propper i begge ører. Det er jo helt eller nesten helt gratis å ringe også etter hvert... Lenke til kommentar
Fjellrapp Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Prøvde kjapt å ringe en kompis mens jeg kjørte i stad, å det fungerte veldig bra med vanlig apple headset. Men dette var kun kjøring på en parkplass. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hvis du har ambisjoner om MC, og synes intercom er dyrt, da har du "another thing coming", som de sier i utlandet. Lenke til kommentar
simws Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Viss ein person skal sitte bakpå, finst det då ikkje ein slik boks der du kan kople to headset eller øyreproppar til slik at ein høyrer kvarandre? Lenke til kommentar
T homas Skrevet 25. mars 2014 Del Skrevet 25. mars 2014 Jeg har et billig intercom sett fra ebay, har fungert bra det både som handsfree og intercom. Det er jo ikke verdens beste kvalitet og jeg er veldig usikker på hvordan det vil fungere etter en tur i rein. Jeg har kun brukt det som intercom mellom fører og passasjer ikke mellom sykler så jeg vet ikke hvor god rekkevidde det er, men blir det et problem kan man jo kople til telefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå