Skybit Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Hei I helgen presterte jeg å "poppe" det ene bakhjulet på longboardet mitt, kulelageret ødelagt, og når jeg så litt rundt på internett osv. fant jeg ut at det kanskje ikke var så enkelt å finne hvilket kulelager som passer til forskjellige typer hjul til forskjellige trucks, osv. Nedenfor har jeg oppgitt den informasjonen jeg får av å se på longboardet. Men spørsmålet mitt er egentlig: Hvilket kulelager(størrelse, bredde osv, link hjelper også) passer til longboardet mitt tatt ut ifra informasjonen nedenfor? Har ikke lyst til å gå på ett bomkjøp for så å finne ut av det jeg har bestilt ikke passer, all hjelp er bra, og viss du lurer på noe mer om brettet/manglende informasjon skal jeg prøve å svare så godt jeg kan tilbake. Informasjon om brettet: - Dekket: "Divine 70mm, 78A" - Trucks: "Paris Truck Co" - Plate: "Riviera Longboards" - Har fortsatt 2 speedrings (inner og outer) - Har fortsatt den ytterste skruen - Kulelageret sprakk og er helt ødelagt Takker for all type hjelp! Mvh. Simen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå