RBW Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Møt gjengen som gjør VG, Facebook og Twitter ekstra kjappe.Den norske IT-suksessen som brukes av millioner (Ekstra) Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 (endret) "Selv om Varnish kan erstatte en rekke webservere og potensielt spare deg for store summer, så er programvaren helt gratis. Til nå er det hele 1,7 millioner nettsider verden over som bruker Varnish. Det virker kanskje rart å gi bort noe sånt, men da må man huske på at det slett ikke er sikkert at det hadde vært 1,7 millioner nettsteder som brukte programvaren dersom den ikke hadde vært gratis." Nobelt å gi bort! Og dermed gi avkall på alle sportsbilene. Men drepende for alle de som må ha noe for arbeidet sitt i konkurransen. Får se å få gjort med pressestøtten. Edit: Møt gjengen som gjør VG, Facebook og Twitter ekstra kjappe. Endret 24. mars 2014 av sveinsel 1 Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 denne artikkelen likte jeg veldig godt!! 2 Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. mars 2014 Del Skrevet 28. mars 2014 Dere omtaler Varnish som helnorsk, det er jeg litt uenig i mtp. hvor stor del av begynnelsen av prosjektet ble utført av PHK. "Norskbetalt oppstart" er en bedre ordlyd. "..som Altinn har forsøkt, knis"Hehe. Lenke til kommentar
Dipluz Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Ehm, korreksjon. Citrix Netscaler lever enda i beste velgående. Og er brukt av veldig mange store selskaper innen last balansering, osv av websider Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 kjære hw.no: denne siden er ødelagt Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 20. november 2014 Del Skrevet 20. november 2014 Hadde en treg nettside tidligere, med mye loading-times. Vips, litt endring av hundre år gammel js og varnish, så var det lynraskt. Varnish er alfa og omega på alle mine webservere idag! :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå