cbcb Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 jeg har et problem , jeg klarer ikke å spille av .mp3 filer. Hvis jeg prøver å spille av en mp3 fil så får jeg denne meldingen : Du må ha lydkodeken som er angitt med formatkoden 55 for å spille av denne filen. Men jeg har installert en del forskjellige codecpakker , det hjelper ,men da klarer jeg ikke å spille av DivX og Xvid:(. Finnes det ikke bare en liten codec som fikser lyden . Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre ? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hvorfor ikke laste ned WinAmp?? Den er gratis å spiller fint av MP3 å mange andre lydformater... "]http://www.winamp.com/ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Trenger du codec for å spille mp3?!? hmmm.. vel winamp bør nok gjøre susen. Hvis ikke så er det noe med lyd-driverne... Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 10. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2003 Ja , men jeg har jo lyst til å kunne spille musikk i media player også , det hadde hvertfall vært litt greit. Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Hmm, det var rart. Media Player støtter jo mp3 fra scratch. Gjør hvertfall det her. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 10. oktober 2003 Del Skrevet 10. oktober 2003 Har du Windows MediaPlayer 9? Min spiller hvertfall MP3 uten problemer... Lenke til kommentar
cbcb Skrevet 11. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2003 Jupp , jeg har Media Player 9 . Jeg formaterte HDen så jeg har hatt litt problemer med codecer siden det ,men jeg syns også det er rart at Media Player ikke klarer å spille mp3 hos meg , men jeg har fått fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå