Bone Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Heisann! Vurderer å kjøpe et kamera til å ha på dashbordet, eller hvor de nå blir plassert? Skal brukes litt i forbindelse opplæring i trafikk, men når det er gjort, synes jeg det virker som en "kjekk sak å ha" ellers også, mtp å ta opp / spare på hendelser i trafikken (av forskjellige grunner). Hvor mye koster noe slikt, altså, som er verdt å ha? Jeg så et par kameraer på Elkjøp til 1900,- og 2500,- -ish. Husker dessverre ikke merket eller modell. Hvor stor lagringskapasitet har disse? Hvor mange minutter/timer kan man ta opp? Kvalitet? 1080p frister jo mest, men ser også modeller til 720p. Budsjett? Ikke vet jeg, men ser ikke for meg at jeg kommer til å bruke mer enn 3000,- på noe slikt.. 2500,- virker som en overkommelig pris, men får man brukbare til en mer rimelig pris, har det vært mer stas, selvfølgelig! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
sevs Skrevet 24. mars 2014 Del Skrevet 24. mars 2014 Mobius Actioncam. Har lenge anbefalt 808 #16, men Mobius tar innersvingen. Mobius Actioncam er etterkommeren av diverse kameraer som hette 808 (der det var mange fake og uekte kameraer). Fås hos Eletoponline365 på Ebay. Anbefaler å få tak i kondensatorer til det hvis det bare skal brukes som dashcam. Det er ingen grunn til å betale i dyre dommer or et slikt kamera. Link til en fyr som interreserer seg veldig for slike kameraer: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå